9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze buggy, ik vond het erg fijn dat de zitting naar beide kanten kan. Heb hem wel Via marktplaats scheelt kwa prijs https://www.babypark.nl/maxi-cosi-leona-kinderwagen.html?color=31&gclid=Cj0KCQjwof6WBhD4ARIsAOi65ajwJwdvu5lC3DR9e-RRCwBUnU35o9SvddsDwFcgugEQ3e9yxP7eYaAaArzrEALw_wcB

2 jaar geleden

Wij hebben deze, heel prettig! Wel 2e hands gekocht, maar zag er nog hartstikke prima uit!

2 jaar geleden

https://www.babylux.nl/eezy-s-twist-plus-2-buggy-cybex-black-navy-blue.html?gclid=Cj0KCQjwof6WBhD4ARIsAOi65aggs_YTc45gZuH1djFs0JqK7kg4eLF-CccPSddbY8ZdNE3FA-7ue1gaAi3-EALw_wcB Ik heb deze, echt superfijn! Je kan hem heel makkelijk omdraaien naar je toe of met z'n gezicht naar de andere kant. En hij kan helemaal plat, of wat meer omhoog of helemaal in de zit stand. Ook zit er een rits in de kap waardoor die lekker ver omlaag kan tegen de zon. Echt top buggy, dit is de 3e die ik heb in een korte tijd 🤣 en ik ben er superblij mee.

2 jaar geleden

Wij hebben gister de easy walker binnen gekregen. In de winkel even getest maar erg fijne buggy en ook makkelijk inklapbaar

2 jaar geleden

Easywalker miley hebben wij! Kan net kwa hoogte voor ons. (175 en 185). Maar erg fijn in gebruik voor de kleine. Kan helemaal plat en loopt fijn! Makkelijk schoon te maken en hij kan mee op de fiets voorop 😁 dat was de voornaamste reden om deze buggy te kopen haha

2 jaar geleden

Wij hebben de little dutch comfort rust. Ideaal ding lekker compact en licht gewicht om mee te sjouwen als je op vakantie bent. Hele mooie deal kunnen maken waardoor hij niet eens zo heel duur was!

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben de little dutch comfort rust. Ideaal ding lekker compact en lich ...
Ja heb deze ook in de winkel gezien. Maar vond die best laag. Wij zijn lang. 1.84 en 1.89

2 jaar geleden

Reactie op Raquell90

Ja heb deze ook in de winkel gezien. Maar vond die best laag. Wij zijn lang ...
Ik heb een buggy van joie, deze zijn goed hoog en heeft geen stang tussen de achterwielen. Het enige andere merk wat wij gevonden hebben die dat ook heeft is nuna, maar die was direct weer veel duurder. Dus wij hebben de joie gekozen. Wij zijn beide 1.92 en deze wagen loopt prima.

2 jaar geleden

Wij zijn erg tevreden met de Joolz Aer 🤗