65 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de yoyo en ben er heel blij mee

2 jaar geleden

Ik volg ! Ga ook voor de zomer iets zoeken!

2 jaar geleden

Jaa wij zijn ook op zoek ! Iemand ervaring met de Hamilton of deryan ? Die zie ik steeds voorbij komen en hebben goede reviews.

2 jaar geleden

Reactie op Nathalie194

Ik heb de yoyo en ben er heel blij mee
ooh die is ook lekker compact zie ik

2 jaar geleden

Ik ben bevooroordeeld omdat ik een Joolz kinderwagen heb. Ik ga waarschijnlijk voor een Joolz Aer.

2 jaar geleden

Wij hebben de easywalker, top ding! Ik was veeleisend en wilde dat ie 1. Plat kon, 2. klein opgevouwen kan want wij reizen veel, en 3. dat het autostoeltje erop kan worden gezet (voor evtl een tweede). 😄 mega blij mee en ook niet duur!

2 jaar geleden

Ik heb mijn Zapp nog. Hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Joanna1988

Jaa wij zijn ook op zoek ! Iemand ervaring met de Hamilton of deryan ? Die ...
Wij hebben op aanraden van mijn zusje de Hamilton gekocht. Maar inmiddels ook weer verkocht want hij was te laat voor mijn man van bijna 2m. Verder baal ik voor mezelf nog steeds dat we daardoor verder moesten kijken. Nu de Easywalker Jackey

2 jaar geleden

Yoyo babyzen echt wat een geweldig ding! Zo blij mee.

2 jaar geleden

Reactie op chilipepper

Wij hebben de easywalker, top ding! Ik was veeleisend en wilde dat ie 1. Pl ...
Welke easywalker en autostoeltje heb je?

2 jaar geleden

Easywalker harvey 2. Echt een superfijn ding

2 jaar geleden

Wij willen naast onze dubatti kinderwagen nog de easywalker miley aanschaffen als kleine buggy. Vooral met het oog op de vakantie. Hele auto meteen vol bij de dubatti

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Dat is toch een kinderwagen en geen buggy?

2 jaar geleden

Ik heb de cybex beezy. Super fijn ding!

2 jaar geleden

Reactie op 1909

Jaaa easywalker! Top buggy, licht en compact

2 jaar geleden

Ik vind de prijzen van die buggys zo hoog 😅 zeker omdat wij m echt alleen voor tripjes zullen gebruiken, heb een joolz wandelwagen voor normaal. We gaan over een maandje als alles doorgaat voor het eerst een paar dagen weg met de kleine dus nu toch de deryan besteld. Die was nieuw 140 euro. Zal jullie wel laten weten hoe hij bevalt! Onze mini ligt nog in de reiswieg van de wagen trouwens, ze kan nog niet goed zitten. Dus zo plat mogelijk is hier wel een eis, evenals gewicht en compactheid. En vooruit; ik ben wel een beetje gevoelig voor looks.

2 jaar geleden

Het YouTube kanaal The Stroller Workshop vind ik een handig om wagens te vergelijken. https://youtu.be/G-EeEjm4V0U Of de video's van Babypark. https://youtu.be/9jS1QGSBVQw

2 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Welke easywalker en autostoeltje heb je?
Wij hebben de jackey en het cybex autostoeltje die ook helemaal plat kan. Met adapters kan het autostoeltje zo op de buggy worden geklikt.

2 jaar geleden

Reactie op chilipepper

Wij hebben de jackey en het cybex autostoeltje die ook helemaal plat kan. M ...
Zeker de overweging waard om eens naar te kijken dan 😅. Handig voor tripjes met de opa's, oma's, ooms en tantes.

2 jaar geleden

Reactie op chilipepper

Wij hebben de jackey en het cybex autostoeltje die ook helemaal plat kan. M ...
Autostoeltje maat 0 of maat 1 en groter ook? Als alleen maat 0 erop kan heb ik er nog niks aan 🤣. Daar groeit meneer al zeer vlot uit ben ik bang.