65 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben voor een yoyo van Babyzen. Maar ga evt langs een grotere babyzaak daar kan je vaak van alles proberen en zelf ervaren hoe het rijdt
2 jaar geleden
Ha! Ik heb de deryan xp aangeschaft. Nog niet gebruikt maar ziet er goed uit.
Makkelijk in en uit te klappen, kan bijna helemaal plat, zonnekap kan heel ver voor evt dutjes. Licht (6kg) en compact ook. Rijd ook soepel. Prijs via bol was 140 euro (wel de roze) en heb wat accessoires erbij gekocht (voetenzak en regenhoes).
Het is natuurlijk wat minder robuust dan onze wandelwagen dus heb de neiging er wel wat voorzichtig mee te zijn, maar wij zijn er tot nu toe blij mee!
2 jaar geleden
Wij hebben een tweedehands Bugaboo ant gekocht. Ik vind m ideaal want hij is klein op te vouwen. T is niet echt n buggy maar nog steeds meer een kinderwagen alleen dan compact
2 jaar geleden
Wij hebben in de winkel onze kleine meid in wel 8 buggy’s gedaan en vonden de Joolz Aer het fijnste. Mijn man is 1.93m en ik ben 1.66m en veel buggy’s hebben een mega laag handvat en dus pijn in de rug na een stukje lopen. Joolz Aer is wat hoger, rijd ook op ongelijke stukken fijner dan heel veel andere buggy’s. Nooit vergelijken met je kinderwagen in ieder geval, een buggy is gewoon minder maar wel een stuk praktischer en lichter! Ook een voordeel is dat deze klein en compact in elkaar te vouwen is en mee het vliegtuig in mag als handbagage. Wij vliegen dinsdag naar Spanje dus zijn heel benieuwd ☀️😊 Foto is van een paar weken terug weekendje Landal 🥰
2 jaar geleden
Ik heb dmv dit youtube filmpje gekeken wat het meest praktisch is en welke je goed kan in en uit klappen
https://youtu.be/WWmTu0HFkwQ
Wij hebben gekozen voor prijs en kwaliteit: hamilton sport
2 jaar geleden
Pff, ik ging nadat ik onze zoon had opgehaald nog even naar de supermarkt. Wat een gedoe die grote kinderwagen in en en uit de auto tillen. Misschien dat ik toch wel wat eerder een buggy er bij ga nemen😅
2 jaar geleden
Ik heb de easywalker miley gekocht en komt morgen binnen. Ik ben erg benieuwd
2 jaar geleden
Reactie op MamaVanMara
Wij hebben in de winkel onze kleine meid in wel 8 buggy’s gedaan en vonden ...
Vond je het niet vervelend dat ze niet naar je toe gericht zat? Ik vind het nu wel heel fijn dat m'n zoontje mij kan zien en ik hem.
2 jaar geleden
Reactie op Nb-
Kun je laten weten hoe het lopen erachter gaat? Wij willen deze ook maar wi ...
Ik ben zelf 1,68 en vind het lekker lopen. M’n vriend is 2,03 en vind het prima maar schopt wel Eens tegen de onderkant.
2 jaar geleden
Vond je het niet vervelend dat ze niet naar je toe gericht zat? Ik vind het ...
Heb jij al een buggy?, Ik twijfel dus ook ik 1 wil die alleen van je af zit. of 1 die ook na je toe kan zodat je kindje jou kan zien
2 jaar geleden
Heeft iemand ook de easy walker jacky? Vandaag even getest. Vind em fijn rijden. Alleen twijfel want het zitje kan alleen vooruit en niet dat je em na je toe kunt zetten zoals de cybex twist.
2 jaar geleden
Heb jij al een buggy?, Ik twijfel dus ook ik 1 wil die alleen van je af zit ...
Bij Prénatal zijn nu alle buggy's met 20% korting, behalve de Joolz Aer. Maar dat is dus precies die ik wil kopen. We hebben het vandaag in de winkel getest. Ik vind het eigenlijk niet eens erg dan hij dan van me af zit.
Ik zal de buggy nu voornamelijk gebruiken als ik even snel wat boodschappen moet doen. De kinderwagen dan in- en uitladen duurt dan langer dan de boodschap doen zelf😅.
In september gaan we 5 dagen naar Disney, dan is de kinderwagen te groot om mee te nemen. Maar dan is hij al 1 jaar, dan vind het niet zo erg dat hij van me af zit.
Ik zou het nu nog niet helemaal ter vervanging van de kinderwagen doen. We gaan ook vaak naar de Efteling en de dierentuin. Dan vind ik zo een grote kinderwagen wel heel fijn.
2 jaar geleden
Bij Prénatal zijn nu alle buggy's met 20% korting, behalve de Joolz Aer. Ma ...
Ik wil het dus ook voor boodschapjes enz, Ben er klaar mee steeds die kinderwagen in de auto te doen. Buggy lijkt mij zo handig en lekker klein. En heb je em gekocht?. Klopt heb het gezien
2 jaar geleden
Reactie op Stéphanie91
Cybex Eezy S+ Plus 2 buggy besteld. Ben benieuwd 🥰
Laat je het weten
2 jaar geleden
Laat je het weten
Doe ik! Zelfde reden als jou hoor dat ik hem gekocht heb. Ben die kinderwagen zo zat, neemt veel te veel ruimte in en gebruik hem liever niet. Alleen voor boodschappen en dan klik in de maxicosi erop dus gebruik nooit de bak. Maxicosi word wat krap dus nu op zoek naar een autostoel en weg die hele meuk🤣