65 Reacties
2 jaar geleden
Gisteren toch een Dubatti Smart gekocht. Die is nu met veel korting bij Babypark.
Het voelde toch een betere keuze dan de Aer. Het mandje onderin is wel kleiner en het inklappen gaat minder soepel. Maar de voetensteun zit er standaard op en de kap kan verder open. Het voelde gewoon als een betere keuze.
2 jaar geleden
Reactie op chilipepper
Wij hebben de easywalker, top ding! Ik was veeleisend en wilde dat ie 1. Pl ...
heb jij de miley of jacky?
2 jaar geleden
Heeft iemand ook de easy walker jacky? Vandaag even getest. Vind em fijn ri ...
Ik had ook de Jackey overwogen. Maar onderstaande review heeft me doen besluiten deze niet te nemen.
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Gaan jullie helemaal geen kinderwagen meef gebruiken? Ik gebruik tot nu gew ...
Volgende week gaan we onze 2de auto inleveren, paar maanden eerder als dat het leascontact afloopt. Dan hebben we alleen nog mijn kleine auto. De kinderwagen past hier in, maar neemt dan de hele kofferbak in beslag, dus niet echt handig. Een buggy is dan handiger als we meer ruimte nodig hebben.
Laatst ging ik even snel boodschappen doen, maar ik was langer bezig met het in- en uitladen van de kinderwagen als het doen van de boodschappen. Dat was de reden dat ik op zoek ging naar een buggy. Maar toen besloot m'n vriend ook nog de auto weg te doen, dus was het ook snel noodzakelijk.
2 jaar geleden
Volgende week gaan we onze 2de auto inleveren, paar maanden eerder als dat ...
Ahh okee! Ja t is wel een gedoe inderdaad. Ik heb zelf ook een hele kleine auto dus mijn achterbak zit ook helemaal vol..
Even een totaal ander vraagje, achter jouw naam staat “vriend” dat zie ik volgens mij bij niemand anders, waarom is dat?🙈
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Ahh okee! Ja t is wel een gedoe inderdaad. Ik heb zelf ook een hele kleine ...
Misschien zijn er weinig in de geboortegroep, maar op het forum zijn er heel veel.
https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/word-vriend-van-24baby-0nxPRG
2 jaar geleden
Ik heb vandaag de easywalker jacky binnen gekregen, Wilde die graag alleen vond sage green miley mooi. Maar de jacky is steviger. Zag van de week dat prenatal het verkocht in sage green. Speciale actie. Dus besteld
2 jaar geleden
Reactie op El707
Wij hebben op aanraden van mijn zusje de Hamilton gekocht. Maar inmiddels o ...
Wij hebben ook een Hamilton en vind hem nog steeds fijn. Heel vaak in de aanbieding bij Kruidvat, wij hadden hem voor €99. Als ik de achterwielen eraf klik dan past hij zelfs in mijn fietskrat🎉