19 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de difrax 6+ zachte tuit beker met 2 handvaten. Lekt niet en heeft een snel en langzaam ventiel. Ik vind ‘m erg fijn 😊

2 jaar geleden

Ik heb zo’n beker met een uitsparing voor de neus. Ik oefen op advies alleen met deze beker. Het gaat ook niet heel super, maar probeer het twee keer per dag. Verder gewoon wat water in zijn fles.

2 jaar geleden

Reactie op Cindyroanne

Ik heb de difrax 6+ zachte tuit beker met 2 handvaten. Lekt niet en heeft e ...
Die heb ik ook! Handig ding!

2 jaar geleden

Dr brown trainingsbeker noemen ze het geloof ik. Mijn dochter drinkt nog borst en 1 dag per week afgekolft melk en die krijgt ze ook in de dr brown fles, vandaar dat ik de dr brown beker nu heb gekocht. Zeer tevreden over en lekt niet!

2 jaar geleden

Reactie op Cindyroanne

Dankje zal em eens even opzoeken

2 jaar geleden

Ik heb zo’n beker met een uitsparing voor de neus. Ik oefen op advies allee ...
Ja indd, Las ook dat het goed is voor de mond motoriek. Mag ik weten welke jij hebt?

2 jaar geleden

Reactie op Amandy

Dr brown trainingsbeker noemen ze het geloof ik. Mijn dochter drinkt nog bo ...
Zal em eens opzoeken. Thx

2 jaar geleden

Reactie op Cindyroanne

Ziet er goed uit, Ook die ventiel. Die ik nu heb heeft een ventiel die je erin moet drukken wat moeilijk gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Amandy

Dr brown trainingsbeker noemen ze het geloof ik. Mijn dochter drinkt nog bo ...
Heeft ook een flexibele tuit. Zal binnenkort eens kijken bij babydump voor de Dr brown en difrax

2 jaar geleden

Wij hebben een 360 graden beker van Munshkin, dit schijnt beter te zijn voor het motoriek maar m’n dochter snapt er niks van 😅 dus nu een tuit beker van Avent en dat gaat goed, lekt niet!

2 jaar geleden

Ik heb ergens gelezen dat een klein glaasje zoals een shotglas, handig is. Dit kan je kleintje zelf vasthouden. Zelf nog niet geprobeerd omdat m'n zoontje nog niet volledig zelfstandig zit

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wij hebben een 360 graden beker van Munshkin, dit schijnt beter te zijn voo ...
die is top maar inderdaad eerst nog gaan snappen!

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Ik heb die van kruidvat eigen merk, ik druk het randje een beetje naar binnen zodat het er ook uit komt zonder zuigen. Als ie het door heeft doe ik het normaal en dan zuigt ie wel

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Bij ons precies hetzelfde. Had ook zo'n beker besteld, maar zoontje snapt er niks van

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Mijn zoontje begrijpt die van Munshkin ook niet, ga ook maar een tuitbeker kopen haha

2 jaar geleden

Ik heb zo’n beker met een uitsparing voor de neus. Ik oefen op advies allee ...
Deze hebben wij ook en was bij mijn dochter het meest succesvol. 360 beker kreeg ze na een tijdje ook wel door. Tuitbeker hebben we nooit gehad en nooit gemist.

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wij hebben ook een 360 graden beker. Ik heb haar leren drinken door eerst zonder rubber aan te bieden. Daardoor begon ze het water op te zuigen en nu drinkt ze zonder problemen uit de 360 graden beker. Dit kostte 3 dagen.

2 jaar geleden

Reactie op BkJ

Wij hebben ook een 360 graden beker. Ik heb haar leren drinken door eerst z ...
Wat een slimme! Dat ga ik proberen!

2 jaar geleden

Reactie op BkJ

Wij hebben ook een 360 graden beker. Ik heb haar leren drinken door eerst z ...
Zo heb ik het ook gedaan met dezelfde beker, nu drinkt ze inderdaad zelf zonder problemen!