10 Reacties

één jaar geleden

18 maanden slaapregressie? Verlatingsangst? 😕! Hopelijk is het snel over voor jullie.

één jaar geleden

Ik maak (helaas) hetzelfde mee. Bij ons ook sinds afgelopen week erg onrustig met slapen en ook in de nachten weer wakker voor een aantal uur, net zoals nu. Het is al 02:45 en ik ben al een anderhalf uur bezig met hem. Geen idee wat ik kan doen dan afwachten tot hij weer verder slaapt en dit duurt meestal 3/3,5 uur..

één jaar geleden

Herkenbaar, ook hier ‘opeens’ weer wakker rond 03.00. Hij wil geen water en is heel verdrietig. Even een boekje lezen (gedeelte van slaapritueel herhalen) en dan slaapt hij gelukkig weer door

één jaar geleden

Wij hebben hem gisteren na 2 uur een flesje gegeven en toen viel hij gelijk weer in slaap. Ergens bang dat het weer een gewenning wordt en hij vaker komt voor een fles straks maar ja.. blijkbaar heeft hij het nodig.

één jaar geleden

Ik maak (helaas) hetzelfde mee. Bij ons ook sinds afgelopen week erg onrust ...
Heb jij al een keer een flesje geprobeerd?

één jaar geleden

Hier hetzelfde, afgelopen week ineens drama. Iedere nacht tussen 3 en 5 overstuur. Soms helpt een flesje, maar ze raakt dan ook wel weer overstuur als het flesje op is. Zelfs haar lievelingsknuffel duwt ze boos weg, normaal slaapt ze daar altijd mee.

één jaar geleden

Ja herkenbaar alleen in fases aantal nachten goed en dan is het idd weer bij ons leggen of aantal keer heen lopen. Ik denk dat er weinig aan te doen is en dat dat vanzelf weer "normaal" word.

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde! Al 1 week elke nacht rond 2 uur wakker!

één jaar geleden

Reactie op Torja11

Heb jij al een keer een flesje geprobeerd?
Ja zeker! Drinkt hij op maar gaat niet slapen blijft nog steeds wakker

één jaar geleden

Same here 😵‍💫