Hi mama’s ik wil als mijn dochter 1 is van de bv af, ik wil haar wel nog een flesje aan bieden indien nodig. Wat voor flesjes hebben jullie? Ze neemt niet snel een fles dus ben benieuwd wat echt voor jullie werkte
Hii! Ik geef ook bv en mijn dochter was de eerste maanden een flesweigeraar. Heb dus heel veel uitgeprobeerd, maar de Tommee Tippee was echt een uitvinding! Deze is ook in de vorm van een borst, dus heel breed bovenaan wat ze dan beter “herkennen” als borst.
Toen ik in het begin van plan was BV te gaan geven, had ik de Philips avent natural erbij aangeschaft. Ik had destijds gelezen dat deze het meest met de natuurlijke vorm van de tepel overeen zou komen. Uiteindelijk helaas al snel met de BV moeten stoppen dus ik kan helaas niet uit ervaring spreken.
Waarom kies je voor een fles en niet een beker?
Zuigbehoefte is er vrijwel niet meer en melk kan prima in een beker. Scheelt iets nieuws leren en aanschaffen. Zeker omdat je soms 6 flessen verder bent voor je de juiste hebt.
Wij gebruiken we de Lasinoh natural wave slow. De enige die hij vanaf 4 maanden goed pakte
Hier geef ik de gekolfde melk met de avent natural, maar zoals al gezegd verschilt het per kindje. Misschien nu vast met regelmaat oefenen met gekolfde melk?
Onze dochter dronk (drinkt) ook alléén uit Lansinoh. Na een hele poos de fles geweigerd te hebben. Ze drinkt er wel enorm snel uit, ook uit de kleinste speenmaat. Maar dat deed ze aan de borst ook al.