10 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de Ette Tette Fipitri. Hij is wel aan de prijzige kant maar wij zijn er blij mee. Schuift niet en je hebt veel mogelijkheden met het klimrek.

één jaar geleden

Reactie op Klootje

Wij hebben de Ette Tette Fipitri. Hij is wel aan de prijzige kant maar wij ...
Wij ook! Die kan ook echt niet zomaar los, echt heel degelijk gemaakt 👍🏼

één jaar geleden

Overigens is hij echt duur.. maar het is echt een hit. Ook voor andere kinderen als die komen spelen. Makkelijk lager te zetten (maar kost wat inspanning omdat het natuurlijk wel echt goed beveiligd is). Oprecht, mooi materiaal en bij ons was iets niet goed, dat werd direct nieuw geleverd zonder enig gedoe. De glijbaan gaat echt nergens heen, dus ook dat is ideaal. Wij hebben er wel een vloerkleed onder liggen (gewoon normaal vloerkleed, niets bijzonders) omdat onze vloer denk ik anders te glad is maar nooit geprobeerd dus. Ik gok wel dat als dat het geval zou zijn, dat voor alles geldt..

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Overigens is hij echt duur.. maar het is echt een hit. Ook voor andere kind ...
Bij ons staat ie op een houten vloer en daar staat ie ook stevig op.

één jaar geleden

Reactie op Klootje

Bij ons staat ie op een houten vloer en daar staat ie ook stevig op.
Echt? Wauw! Dat had ik niet verwacht. Hier ook een houten vloer. Heeft het klimrek alleen met kerst/Sinterklaas etc gekregen dus in die tijd was hij wat jonger en hebben we het vooral uit veiligheid gedaan dat hij niet hard neer zou komen (maar nooit gevallen dus was niet echt nodig 😂🙈)

één jaar geleden

Wij hebben een pikler en glijbaan/klimbaanvan de Lidl!! Is echt een heel mooi ding , schuift niet en niet belachelijk duur ( inclusief verzenden €156)

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Echt? Wauw! Dat had ik niet verwacht. Hier ook een houten vloer. Heeft het ...
Hij kan hem zelf door de kamer schuiven maar als hij erop klimt gebeurd er niks. Of het nu via de spijlen of de glijbaan is hij staat vrij stil. Wij hebben ook een wobbel en die glijdt wel echt alle kanten op!

één jaar geleden

Reactie op Klootje

Wij hebben de Ette Tette Fipitri. Hij is wel aan de prijzige kant maar wij ...
Ooh dankje, Die is ook leuk

één jaar geleden

ik heb die van ehrenkind, en zeer tevreden van!

één jaar geleden

Wij hebben hem van jindl en erg blij mee