24 Reacties
2 jaar geleden
Dit probleem hebben wij ook! Onze dochter slaapt ook door. Bij droomvoeding doe ik nog een schone luier om. Maar alsnog smorgens nat. We gebruikten altijd de pamper premium protect. En nu paar nachten baby dry van pamper, maat 3 gebruikt en nu gaat het goed!!
2 jaar geleden
Hier helaas ook steeds een nat bed na de nacht. Wij hebben een wasbare luier met ‘inlegkruis’ gekocht. Deze doen we over de gewone Pamper aan. Elke ochtend een natte inleg, maar geen doorgelekde kleding en bedje meer 🙌🏼. Voor ons een topoplossing. Maat groter werkte hier helaas niet. Van de inleg hebben we er twee gekocht en deze was ik dagelijks met de hand zodat er savonds altijd een schoon en droge is.
2 jaar geleden
Ons dochtertje is vandaag 4 maand en net 7 kilo, wij hadden ook dat probleem met kruidvat etos en primium protection. Overdag werkt primium protection maat 2 heel goed en snachts hebben de baby dry variant maat 3 luiers ( niet de pants) en die blijven droog tot de ochtend!
2 jaar geleden
Wij hadden met Pampers premium protection ook altijd last van doorlekken tijdens de nacht. Omdat ons meisje ook snel last krijgt van luieruitslag zijn wij eens verder gaan kijken. Nu gebruiken wij Bamboo nature. Geweldige luiers! In eerste instantie leek het een beetje een dunne luier maar hij kan ontzettend veel vocht opnemen. En het mooiste is we hebben geen luieruitslag meer en nooit meer last van doorlekken!
2 jaar geleden
Hij hebben voor overdag pampers premium protection en voor de nacht baby dry. Met de baby dry blijft hij goed droog 12 uur. Maar die van ons krijgt de laatste fles tussen 6 en 7.
Verschoon je hem wel na de fles van half 11?
2 jaar geleden
Reactie op Sinta
Hoi dames. Mijn zoontje is inmiddels bijna 1 maar sinds enkele weken lekt h ...
Wij hebben pampers maat 4.