27 Reacties

één jaar geleden

Ik heb die van Jollein gehad, maar ze had het er steeds koud in. Nu. De 4 seizoensslaapzak van puckababy en echt een ideaal ding. Is van 6 maanden tot 2.5 jaar en is verstelbaar. Ze is nu 79cm en past prima zonder te verkleinen en lekker warm 😊

één jaar geleden

Ik heb de slaapzak van Bamboom, super fijn en heel zacht en goed qua maat

één jaar geleden

Ik koop ze altijd lekker lang en groot, nek kan je altijd innemen namelijk maar eigenlijk is dat nu tegenwoordig niet meer nodig. Hier hema , hij zit in maat 86 maar heb slaap 96/104 ofzoiets?

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

Ik koop ze altijd lekker lang en groot, nek kan je altijd innemen namelijk ...
Haha van Hema had ik die 68/80 maar die is echt te klein inderdaad! Dan moet ik een maat groter. Van jollein de 90 cm slaapzak en dat nekje is wel redelijk vind ik! Maar soms blijft het lastig inschatten 😂

één jaar geleden

Ik heb die van Jollein gehad, maar ze had het er steeds koud in. Nu. De 4 s ...
Ik lees echt hele wisselende dingen over puckababy. 😂 denk dat we binnenkort maar eens gaan kijken.. niet geschoten… 🙊

één jaar geleden

Hier beste ervaringen met die van de Hema. Onze dochter is ook rond de 78 cm en heeft daar nu de maat 86/104 van.

één jaar geleden

Reactie op VD22

Ik heb de slaapzak van Bamboom, super fijn en heel zacht en goed qua maat
Top dankjewel voor de tip!!😊

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Hier beste ervaringen met die van de Hema. Onze dochter is ook rond de 78 c ...
Oh top!! Ik merkte inderdaad dat de 68/80 echt te klein is overhand voor onze dochter 😂

één jaar geleden

Reactie op beeeerx

Ik lees echt hele wisselende dingen over puckababy. 😂 denk dat we binnenko ...
Ik had dat in het begin ook en toch maar 1 aangeschaft en wil nu niks anders meer. Nu met deze temperaturen ligt onze zoon er in met een romper met lange mouwen en alleen de teddy variant (herfst). En hij is lekker warm. Ben nu zelfs zo blij ermee dat ik een 2e (tweedehands via marktplaats) heb aangeschaft als reserve.

één jaar geleden

Reactie op beeeerx

Ik lees echt hele wisselende dingen over puckababy. 😂 denk dat we binnenko ...
Ze ligt heerlijk te slapen 🤣 ik twijfelde ook heel lang voor jollein gegaan en alleen maar een ijskoude baby gehad... Via marktplaats 2 tweedehands gekocht en nadien nog eentje via vinted. Helemaal nieuw vind ik ze te duur.

één jaar geleden

oh ja en inderdaad de slaapzakken van vinted, stuk voordeliger!

één jaar geleden

Ik zweer bij de slaapzakken van Meyco! Kleine is nu 77cm en heeft van de slaapzakken maat 90. Ik vind ze vooral fijn omdat ze aan de uiteinden wat breder uitlopen zegmaar, zodat ze de ruimte heeft om haar benen te bewegen.

één jaar geleden

Ik zweer bij puckababy 4 seasons, wil niks anders meer :)

één jaar geleden

Ik heb ze van de Hema maat 86/104 is van 1 tot 4 jaar winterslaapzak

één jaar geleden

Ze ligt heerlijk te slapen 🤣 ik twijfelde ook heel lang voor jollein gegaa ...
Aaaagh hahaha ik zie hier nu ook vele goede ervaringen weer... Ik ga ook maar eens Vinted bezoeken en kijken of het iets is 😂

één jaar geleden

Reactie op Denisesanders

Ik heb ze van de Hema maat 86/104 is van 1 tot 4 jaar winterslaapzak
Wij ook van Hema en zelfde maat

één jaar geleden

Pucka baby! Onze zoon van bijna 3 heeft hier altijd in geslapen, twee aangeschaft. Onze dochter van 1 slaapt er nu in. Blijven dus mooi! Onze dochter heeft nu tijdelijk een slaapzak aan van de Hema, korte mouw. In de puckababy heeft ze het namelijk heel erg warm, komende dagen zou ze deze eventueel wel aan kunnen misschien.

één jaar geleden

Ik zweer bij puckababy 4 season slaapzak…

één jaar geleden

Had voor de eerste periode een Hema slaapzak. Zodra hij in de puck a baby kon overgestapt. Wij zweren er bij! Hij slaapt er fijn in, makkelijk dat je hem per seizoen kan aanpassen en hij is goed warm. Bij ons is het nu boven 14/15 graden. Pyjama en puck en onze man voelt heerlijk warm aan. Hij lijkt een dure uitgave. Maar reken eens uit hoe vaak je een nieuwe slaapzak in een andere maat moet kopen en vaak moet je voor de zomer en winter nog andere varianten kopen. Oftewel de puck is onder aan de streep voordeliger🤭.

één jaar geleden

Reactie op X-M

Had voor de eerste periode een Hema slaapzak. Zodra hij in de puck a baby k ...
Dat betreft de kosten is zeker waar! Wij gaan zeker eens kijken voor zo’n slaapzak. De tweede kan die ook weer gebruiken strakjes