41 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik deze voor m'n dochters. Hij is van Aliexpress. Ben er zo blij mee. Verschillende geluiden en de batterij gaat zo lang mee! € 12,74 51% Off | Witte Ruis Machine Usb Oplaadbare Getimede Uitschakeling Sleep Sound Machine Voor Slapen en Ontspanning Voor Baby Volwassen Kantoor Reizen https://a.aliexpress.com/_v1rhGk

2 jaar geleden

Ik heb de numsy rest, ideaal. Ook omdat er licht op zit. Dus s avonds krijgt hij een flesje met subtiel rood licht. En veel verschillende geluiden!

2 jaar geleden

Wij hebben deze erg handig en klein makkelijk overal heen mee te nemen!

2 jaar geleden

Ik heb de numsy rest, ideaal. Ook omdat er licht op zit. Dus s avonds krijg ...
Gaat de batterij daarvan ook lang mee? Ze hebben meerdere varianten ook zie ik weet je of daar nog verschil in zit?

2 jaar geleden

Reactie op Mi93

Gaat de batterij daarvan ook lang mee? Ze hebben meerdere varianten ook zie ...
Wij hebben deze, we hebben hem veel aan gedurende de dag en dan gaat hij zo'n 2,5 / 3 dagen mee. En dan staat hij echt minstens 10 uren per dag aan. Wel gekocht via orginele site, daar was hij toen het goedkoopste, wellicht nog wel ergens een aanbieding nu.

2 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Deze heb ik ook tweemaal besteld, eerste keer ging het geluid kraken na 10 minuten, bij de tweede schoot het oplaadstukje door, dus viel niet meer op te laden 😭

2 jaar geleden

https://oliveandmint.nl/products/moonie-knuffel-konijn-met-licht-en-geluid-silver-1 Wij hebben deze kado gekregen werkt super. Gaat automatisch aan ook, als ze gaat huilen.

2 jaar geleden

Deze heb ik ook tweemaal besteld, eerste keer ging het geluid kraken na 10 ...
Oh echt wat raar ik heb m nu al 2 maanden denk ik en nog geen problemen mee gehad..

2 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Oh echt wat raar ik heb m nu al 2 maanden denk ik en nog geen problemen mee ...
Waarschijnlijk 2x pech🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Bianca1981

https://oliveandmint.nl/products/moonie-knuffel-konijn-met-licht-en-geluid- ...
Oh die ziet er leuk uit zeg! Krijg hier wel keuzestress van 😂

2 jaar geleden

Reactie op Mi93

Oh die ziet er leuk uit zeg! Krijg hier wel keuzestress van 😂
Ik heb ook een moonie beer, de batterij vind ik hiervan minder lang mee gaan en vind het geluid niet erg hard. Wel super mooi!

2 jaar geleden

Waarschijnlijk 2x pech🤷‍♀️
Wij hebben het ook. Vooral dat gekraak. Hij gaat dus weer retour helaas

2 jaar geleden

Reactie op Bussra95

Deze hebben wij ook. Eerste die we ontvingen was defect. Teruggestuurd. Nu eentje die het prima doet. Batterij gaat super lang mee, we hebben m van 8 tot 6 aan en dan doet ie wel meer dan week met de batterij.

2 jaar geleden

Wij hebben Moonie in konijnvorm🐇 deze is oplaadbaar en heeft vier verschillende white noise muziekjes en één kinderdeuntje. Daarnaast kan je een lampje op verschillende sterkten instellen. Na een half uur gaat hij uit en gaat hij op stand-by. Zodra onze dochter gaat huilen gaat hij vanzelf weer aan. Wij zijn hier heel tevreden over. Je kan ook voor een teddybeer kiezen 🧸

2 jaar geleden

Die numsy is trouwens een aliexpress dingetje met een logo erop. Dus mocht je hem goedkoper willen in je hem ook daar bestellen.

2 jaar geleden

Reactie op LavS

Deze hebben wij ook. Eerste die we ontvingen was defect. Teruggestuurd. Nu ...
Ja inderdaad barterij gaat echt super lang mee!

2 jaar geleden

Wij hebben een white noise van Snoozepod. Ook heel fijn en het werkt goed, maar ik twijfel om het af te gaan bouwen / mee te stoppen. Want zouden ze hier niet teveel aan gaan wennen, zodat ze alleen nog maar in slaap kunnen vallen met white noise? Net zoals gewenning met inbakeren?

2 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/zazu-bruno-de-beer-deluxe-muzikale-slaapknuffel-met-nachtlampje-za-bruno-01?gclid=EAIaIQobChMIotOg__q59AIVi-J3Ch2AiwbGEAQYCiABEgIDL_D_BwE Wij hebben deze cadeau gekregen en doet goed zijn werk 👍

2 jaar geleden

Wat wij doen is een oude iphond gebruiken. Spotify erop en dan kan hij zo mee naar de opvang.

2 jaar geleden

Wij hebben een apparaatje van Diley Dreams, werkt super!