41 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe312

https://www.mamaloesbabysjop.nl/zazu-bruno-de-beer-deluxe-muzikale-slaapknu ...
Leuk deze! Gaat alleen het geluid uit na 20 minuten of ook de huil sensor?

2 jaar geleden

Reactie op LindaaMK

Wij hebben een white noise van Snoozepod. Ook heel fijn en het werkt goed, ...
Ik had in een podcasten gehoord dat ze er idd aan kunnen wennen. En om af te bouwen gaven ze als tip dat je hem steeds een tikkie zachter kan zetten.

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobe312

https://www.mamaloesbabysjop.nl/zazu-bruno-de-beer-deluxe-muzikale-slaapknu ...
Ja ben je er tevreden mee? Ik zat over deze te twijfelen omdat hij een stuk goedkoper is dan vergelijkbare knuffels, dus vraag me dan gelijk af of de kwaliteit wel goed is haha. Maar misschien dat ik deze dan bestel voor mijn dochter voor Sinterklaas.

2 jaar geleden

Hebben jullie het idee dat de huilsensor toegevoegde waarde heeft? Vallen jullie baby’s dan ook echt weer in slaap als de white noise weer aangaat? Ik ben een beetje bang dat als ze eenmaal wakker is en huilt, er weinig meer helpt om haar weer in slaap te krijgen..

2 jaar geleden

Reactie op rileyK

Ik had in een podcasten gehoord dat ze er idd aan kunnen wennen. En om af t ...
Onze zoon heeft enorm veel krampjes gehad en huil(t)(de) erg veel dus we zijn blij dat dit helpt en dat die dan slaapt dus vandaar mijn vraag. En dan went die eraan… nouja dat is dan zo 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Mi93

Onze zoon heeft enorm veel krampjes gehad en huil(t)(de) erg veel dus we zi ...
Ah sneu! Ja het is geloof ik redelijk makkelijker af te bouwen in vergelijking met bijvoorbeeld de speen. En de eerste 6 maanden kan je ze toch niet verwennen. Mijn huisarts had de podcast aangeraden. Ook handig voor als je geen huil baby hebt. Ik vond het erg verhelderend! https://open.spotify.com/episode/2RvclUQGSeGGQHNKwQyaz7?si=ra2HRgcjSICasHd8qN2K_Q

2 jaar geleden

Reactie op rileyK

Ah sneu! Ja het is geloof ik redelijk makkelijker af te bouwen in vergelijk ...
Ja dat was een pittige tijd! En ik denk altijd maar zo heb nog nooit iemand van 18 gezien met een speen of inbaker slaapzak of iets dus zal ook wel weer goed komen 😆 Oké gaan we die luisteren dankjewel voor de tip!!

2 jaar geleden

We hebben een app gedownload op een van onze oude mobieltjes, die blijven in de buurt van haar slaapplek. App heet white noise + echt een top app!

2 jaar geleden

Ik gebruik deze voor m'n dochters. Hij is van Aliexpress. Ben er zo blij me ...
Deze heb ik ook! Aanrader inderdaad!

2 jaar geleden

Bekijk Vivid Green White Noise Machine - Witte Ruis - Slaaphulp - Slaaptrainer - Muziekdoosje - Slaaphulpen - Baby en Volwassenen op: https://www.bol.com/nl/p/vivid-green-white-noise-machine-witte-ruis-slaaphulp-slaaptrainer-muziekdoosje-slaaphulpen-baby-volwassenen/9300000048850948?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Wij hebben deze! Ideaal. Batterij gaat erg lang mee.

2 jaar geleden

Ik gebruik deze voor m'n dochters. Hij is van Aliexpress. Ben er zo blij me ...
Wij hebben deze ook. Lekker klein formaat, eenvoudige bediening en verrassend veel opties. Levertijd was 1,5 week

2 jaar geleden

Wij hebben deze, we hebben hem veel aan gedurende de dag en dan gaat hij zo ...
Deze hebben wij ook! Heel veel verschillende geluiden en lichtjes. Super fijn ding, draadloos waardoor overal mee naartoe te nemen!

2 jaar geleden

Wij hebben een wake up Light! Super handig, snachts met voeden een zacht lampje, savonds een iets feller licht en je kan er een usb in doen! Dus heb white noise gedownload en op de usb gezet!

2 jaar geleden

Ik heb de numsy rest, ideaal. Ook omdat er licht op zit. Dus s avonds krijg ...
Geeft u flesje met white noise aan?

2 jaar geleden

Wij hebben een dinky. Klein handzaam formaat 50 uur accu gewoon simpele aan en uit knop.

2 jaar geleden

Wij hebben een knuffeltje van Zazu met een white noise apparaatje. Deze geven we mee naar de opvang en thuis doen we het via de google mini

2 jaar geleden

Reactie op Biba-24

Geeft u flesje met white noise aan?
Toen destijds wel inderdaad, hij krijgt nu al een hele tijd geen flesje meer s nachts.

2 jaar geleden

Wij hebben een knuffeltje van Zazu met een white noise apparaatje. Deze gev ...
Deze hebben wij ook! Heb het wel uit het knuffeltje gehaald zodat ik alleen apparaatje mee kan geven. Thuis doen wij het via een filmpje op youtube , duurt 10 uur 😅.

2 jaar geleden

Ik heb thuis een zazu knuffel voor mijn zoontje en op mijn werk (kinderdagverblijf) gebruiken we een numsy. Heel handig apparaatje met verschillende white noise geluidjes en makkelijk te bedienen!

2 jaar geleden

Reactie op Meliss93

Ik heb thuis een zazu knuffel voor mijn zoontje en op mijn werk (kinderdagv ...
Hier ook een numsy. Werkt al 8 maanden super goed! Heeft ook een sssssh geluid, die t ook goed doet! Super uitvinding. Accu gaat ook super lang mee!