12 Reacties

2 jaar geleden

Ik had van de zeeman antislipsokjes. Je kunt ook bij scapino kijken voor de d'r groot schoentjes. Die hebben een fijne soepele zool en zijn ook hufterproef 😅. Mijn zoontje is er content mee. Hij kan ondersteund lopen en doet dat ook graag. Binnen loopt hij op blote voetjes. Een baby die zijn sokken uittrekt geeft daarmee aan te willen ontdekken met zijn voeten. Dat kun je gerust laten gaan. Wel dagelijks sokjes aanbieden en zodra ze uitgaan gewoon wegleggen. Als ze last krijgen van koude voetjes laten ze die sokjes vanzelf aan. Vraag maar aan Ben 🤣. Die trekt ze nu weer steevast uit terwijl dat als hij lasr krijgt van koude voetjes hij ze wel aanlaat.

2 jaar geleden

Sokken van de kruidvat met antislip voor binnen of op blote voeten en voor buiten 1e stap schoentjes van mavies 😊 ze loopt wel al deels los en goed aan 1 hand overigens

2 jaar geleden

Babysteps of Aapie

2 jaar geleden

ik heb nu even bij zeeman soort pantoffels van €5 met een krokodil er op.. met klittenband, flink brede tenen en kan er niet op uit glijden. Meer voor in de speeltuin en bij de opvang, zodra hij echt kan lopen sla ik mn spaarvarken stuk

2 jaar geleden

Ik heb altijd de leren slofjes van Aapie. Al 15 jaar zeer tevreden over!

2 jaar geleden

Onze meiden van 2,5 en 1 jaar, dragen de leren slofjes van babypatta🙏🏻 zooooo fijn en leuk zijn ze!! Ze hebben de leukste kleurtjes en varianten, zomer en wintereditie! Wij zijn er heel blij mee en de dames stappen er heerlijk op! Ze verkopen er ook anti-slip sokjes https://www.babypatta.nl/

2 jaar geleden

Reactie op kuiken

Onze meiden van 2,5 en 1 jaar, dragen de leren slofjes van babypatta🙏🏻 zo ...
Ik heb de leren slofjes besteld en gelijk een paar anti slip sokjes. Ben erg benieuwd.

2 jaar geleden

Ewers!

2 jaar geleden

Reactie op Miranda M

Ik heb de leren slofjes besteld en gelijk een paar anti slip sokjes. Ben er ...
Wat leuk!! Weet zeker dat jouw kleintje er ook veel plezier van heeft en er lekker op rond stapt🙏🏻 Ja die sokjes zijn ook echt top, blijven ook heel mooi met wassen enzo!!

2 jaar geleden

Reactie op kuiken

Wat leuk!! Weet zeker dat jouw kleintje er ook veel plezier van heeft en er ...
Oké ik krijg de foto niet helemaal goed. Maar ik heb het ontvangen. De sokjes die ik besteld heb en zelfs nog een paar extra. De schoentjes passen goed en ik vind het erg leuk verpakt. Bedankt voor de tip. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Miranda M

Oké ik krijg de foto niet helemaal goed. Maar ik heb het ontvangen. De sokj ...
Jaaa wat goed😇 leuk te zien en te horen en ja, het uitpakken is al een feestje hè in de mooie zakjes, met poppetjes enzo 🙏🏻 Dank je wel voor je berichtje, lief!! Veel plezier ermee😊

2 jaar geleden

Reactie op kuiken

Jaaa wat goed😇 leuk te zien en te horen en ja, het uitpakken is al een fee ...
Is inderdaad een feestje. 🥳 Dankjewel gaat zeker lukken.