9 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook een mama die niet kan slapen, maar dan door de spanning voor de mogelijke koop van een nieuw huis.馃
Onze zoon wil ook veel te snel groot worden. Hij wil al staan, tijgert alle kanten op, eet alles en slaapt ook in z'n eigen bed in z'n eigen kamer. Meestal vind hij het nog wel fijn om in slaap gewiegd te worden, maar verder wil hij alles graag zelf doen. Ik geef hem alle ruimte om zich te ontwikkelen op het tempo wat hij wil. Maar ik mis m'n baby die ik gewoon vast kon houden om een fles te geven.馃ズ
2 jaar geleden
Hier ook een mama die niet kan slapen, maar dan door de spanning voor de mo ...
Zo herkenbaar. Wij leven het leer het mij zelf te doen principe van Maria Montessori na. Helaas zijn er idd steeds meer momenten dat ik wel eens denk, mama wil ook nog wel eens wat doen. Gelukkig krijgt hij nu door dat als mama iets voor hem wil doen, mama dat momentje gewoon even nodig heeft 馃檭馃槄.
Hij is nu ruim 7 maanden, vanaf 4 maanden slaapt hij niet meer door (met zelfs een periode van 8 keer komen voor BV en geregeld tussen ons in slapen. Vannacht laatste nacht zonder papa thuis. Ik had eigenlijk al besloten het niet eens meer te proberen omdat we een best wel drukke dag achter de rug hadden, mama kreeg om 12 uur de kolder in de kop om ff 55 KM te gaan rijden voor haar moederdagcadeau namens de Baby (lego orchidee) want vriend kreeg online bestellen vanuit Engeland niet op tijd voor elkaar. Toen via opa en oma (alleen opa was thuis) naar huis, late middagdutje (17.30 t/m 19.00 uur) samen daarna nog verjaardag van buurmeisje tot 22 uur 馃お. Eer we richting bed gingen was het 23.00 uur 馃ぃ, want had beloofd op te ruimen en dat was ook nog niet gebeurd.
Kleine is tot nu toe alleen om 01.06 en 05.06 gekomen 馃槺. Om 07.45 uur gaat de wekker voor boodschapjes, zodat we straks als papa thuiskomt (hij meert rond 07.00/07.30 uur aan in Hoek van Holland, dan de boot nog af en 30 a 40 min rijden) samen kunnen brunchen met echte verse broodjes 馃グ馃グ馃グ. Het is maar 1 keer je echte eerste moederdag dacht ik zo.
2 jaar geleden
Jaaaaa
Maar ook zo fijn. Ik kan er echt wel van genieten even snachts wakker te worden en hem heerlijk te zien slapen op zijn eigen grote bed.
Vannacht begon moeder al vroeg. Hij kwam alleen 4u voor bv en heeft daarna heerlijk in zijn eigen bedje liggen slapen en spelen tot papa hem 7.30 is gaan halen 馃槺馃グ
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Jaaaaa
Maar ook zo fijn. Ik kan er echt wel van genieten even snachts wakke ...
Love it! Alsof die kleintjes het aanvoelen dat het vandaag moederdag is. Ben heeft geen enkele keer een keel opgezet vannacht. Hij lag gewoon rustig te oefenen op zijn mama en baba (papa is nog lastig blijkt).
Foto: 5 min nadat ik hem uit bed gehaald had en hij een paar slokken gedronken had 馃グ.