14 Reacties

2 jaar geleden

Moet je weer connectie maken via het scherm! Staat ook in de gebruiksaanwijzing! . Zet de camera aan (groene lampje brandt) 2. Zet de monitor aan 3. Ga naar het menu 4. Selecteer 'Cam Setting' 5. Selecteer een camera 1,2,3 of 4 6. Selecteer de camera zonder de snede erdoorheen 7. Wanneer "press the pairing button on the baby unit" wordt weergegeven drukt u drie seconden op de aan uit knop en een nieuwe verbinding zal worden gemaakt.

2 jaar geleden

Je moet dan de aan en uitknop van de camera 3 sec minimaal ingedrukt houden dan koppelt ie weer

2 jaar geleden

Je moet dan de aan en uitknop van de camera 3 sec minimaal ingedrukt houden ...
Maar dan moet je wel eerst naar het menu gaan en dan camera 1 bv toevoegen dan geeft ie aan press pairing button. Dat is dan die van de camera zoals bovenstaand.

2 jaar geleden

Maar dan moet je wel eerst naar het menu gaan en dan camera 1 bv toevoegen ...
zal even kijken, Want daar is het mis gegaan net. heb die denk ik verwijderd

2 jaar geleden

Maar dan moet je wel eerst naar het menu gaan en dan camera 1 bv toevoegen ...
grrr doet niks, Doe iets niet goed denk ik. ik ga na knopje home. dan cam select dan druk ik op ok. Kom dan in menu met 4 camera. maar kom daar niet verder

2 jaar geleden

zal even kijken, Want daar is het mis gegaan net. heb die denk ik verwijder ...
Ja denk het ook haha. Heb ik ook een keer gehad 😅

2 jaar geleden

reageert niet op ok

2 jaar geleden

Ja denk het ook haha. Heb ik ook een keer gehad 😅
Het is gelukt deed het verkeerd hahaha

2 jaar geleden

ik zat in verkeerde menu, Pfff wat nu lastig is. Ik legde de kleine op bed en zat toen aan knopje. Snel erna toe. maar lukte niet. Dacht moet niet te lang blijven want dan word ze weer wakker. Ze lag namelijk net. nu heb ik de camera hier en zij daar. Vind dat niet zo leuk haha.

2 jaar geleden

Gelukt haha

2 jaar geleden

ik zat in verkeerde menu, Pfff wat nu lastig is. Ik legde de kleine op bed ...
Ooh, balen haha. Dan maar goed in de gaten houden of je haar kan horen en straks weer goedzetten. Komt vast goed haha. Als ze net zo'n kwebbelkous is als mijn dochter als ze wakker is dan is het niet te missen 🙈

2 jaar geleden

Ooh, balen haha. Dan maar goed in de gaten houden of je haar kan horen en s ...
Hahaha klopt deze hoorde ik ook, Dan gaat ze bonken met het bed. Vind het altijd wel prettig om af en toe na haar te kijken. Maar heb em alweer goed gezet. En nu hopen dat t niet weer gebeurt want vergeet het vast weer hahaha. Gelukkig heb jij mij geholpen!. Dankjewel!

2 jaar geleden

Hahaha klopt deze hoorde ik ook, Dan gaat ze bonken met het bed. Vind het a ...
Fijn dat het weer werkt! Ja is zeker fijn om ze in de gaten te houden met de camera, zie je ook gelijk wat ze allemaal aan het doen zijn 🤣 Graag gedaan hoor!!