16 Reacties

2 jaar geleden

Slaapkops. Ben er echt mega tevreden over. Wij zijn ook tegen het laten huilen en daar hebben ze goed rekening mee gehouden. De coaching heeft heel goed geholpen bij ons!

2 jaar geleden

Bureauvanslaap & eindelijkslapen zijn ook beiden van de sensitieve, liefdevolle aanpak.

2 jaar geleden

Snuggels and dreams 👍👍

2 jaar geleden

Volg!

2 jaar geleden

Droomritme coaches zijn allemaal van de holistische aanpak en zonder huilen!

2 jaar geleden

Liefde van een moeder, heb een cursus gevolgd en ervaar enorm veel rust! Gaat allemaal veel soepeler hier met slapen

2 jaar geleden

En zonder huilen!!! Alleen maar liefdevol

2 jaar geleden

Bureau van slaap schijnt een goeie te zijn!

2 jaar geleden

Thenewsleepcoach

2 jaar geleden

Slaaptipsvoorbabys die hebben bij vrienden van ons heel goed geholpen en luisteren naar de ouders en wat hun vooral niet willen of aan kunnen (ik kan er ook bijvoorbeeld niet tegen om mijn dochter te laten huilen om in slaap te vallen alleen tijdens de sprong werkt t hier niet anders🤦🏼‍♀️want dan slaapt ze helemaal niet overdag 🤦🏼‍♀️) Ze hebben ook gidsen die soms heel hulpvol zijn

2 jaar geleden

De droomritmecoach

2 jaar geleden

Ik heb contact gehad met Mariska van Doren, was heel fijn en mijn zoontje valt nu zelf in slaap. Dit is wel stapsgewijs gegaan, maar dit was hier juist fijn.

2 jaar geleden

Christy Bowerman! Ze is ook mijn lactatiekundige, en onze slaapcoach. Wij vinden haar echt supergoed 😊

2 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Liefde van een moeder, heb een cursus gevolgd en ervaar enorm veel rust! Ga ...
Top cursus. Hele fijne blog ook, waar je vaak al veel van leert

2 jaar geleden

https://www.jolienglasoefentherapie.nl

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie berichten