41 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Nathalie194
Hier ook, al is het niet echt wiegen. Ze valt in slaap tijdens haar laatste ...
Wij geven ook nog 4 flessen van 180 ML: smorgens 17u30, 19u30 en 22u30. Hij drinkt ze wel niet allemaal leeg. Als hij slecht patatjes of fruitpap eet drinkt hij zelfs nog eens 120 ML overdag.
2 jaar geleden
Yes… helaas😂 net 4 uur bezig geweest , hebben een tijd gehad dat ie tijdens dutjes zichzelf in slaap bracht maar sinds laatste sprong weer helemaal voorbij
2 jaar geleden
Hier heeel lang gewiegd, sinds een maand valt ze vaak ook makkelijk in slaap zelf in der bedje dus nu proberen we dat eigenlijk meestal en als dat niet lukt wiegen we nog. Geen idee of t verband houd maar sindsdien zijn de nachten wel beter voor mij. Soms slaapt ze ineens door en anders moet ik 1 of 2 keer nog langs terwijl ‘t standaard altijd 3x per nacht was
2 jaar geleden
Reactie op Nathalie194
Hier ook nog 4 flessen hoor 🙋 maar heb wel het idee dat het moment is aangebroken om naar 3 te gaan.
2 jaar geleden
Ook 11 maanden hier maar sinds een week lukt het me/ons om haar wakker/slaperig in bed te leggen en dan met een muziekje en soms wat wiebelen in bed, valt ze in slaap! Pfff wat is dat een verademing!! Hoop dat het steeds beter gaat zo en dat ik er op een gegeven moment ook niet meer bij hoeft re blijven!
2 jaar geleden
Reactie op moni-
Ik denk toch dat er stiekem ook een verband ligt met borstvoeding en het in ...
Ik denk dat het gewoon met de geborgenheid te maken heeft, het ene kindje heeft dat gewoon wat langer of meer nodig dan de ander.
Ik heb helaas maar een paar weken bv kunnen geven..en met de oudste toch anderhalf jaar moeten wiegen/in slaap helpen.
2 jaar geleden
Ik heb m'n zoontje echt tot 6 maanden in slaap gewiegd en naast mij in bed gehad. Daarna nog 2 maanden in slaap gewiegd in z'n eigen bed. Toen is het 2/3 maand goed gegaan zonder te wiegen. Maar afgelopen 2 weken toch weer gaan wiegen anders hele avond kind overstuur hahahah😭. Was wel even de spierpijn vergeten in m'n armen, met een kind van 12 kilo 🤣.
2 jaar geleden
Hier ook🙋♀️.
Hier zitten we lekker samen in de schommelstoel te knuffelen totdat ze in slaap valt en dan kunnen we haar zo in bed leggen. Heb wel eens geprobeerd om haar zelf te laten slapen, ben je een uur strijd aant voeren en vervolgens slaapt ze helemaal niet meer omdat ze zo overstuur is. Heerlijk rustig zo, even knuffelen en ze ligt vaak met een kwartiertje in bed🥰. Is mij die strijd iedere avond echt niet waard
2 jaar geleden
Ik heb m'n zoontje echt tot 6 maanden in slaap gewiegd en naast mij in bed ...
Schommelstoel kopen!
Ik heb chronische rugklachten en zo'n stoel was echt een uitkomst!
2 jaar geleden
Reactie op Nathalie194
Jahoor! Hier ook nog zoveel flessen! Eerst gaf ik borstvoeding op verzoek en zij heeft heel veel moeite met de overgang naar fles maar daardoor drinkt ze echt nog 4 flessen op 1 dag.
2 jaar geleden
Mijne is gisteren 11 maanden geworden en wij wiegen hem ook nog in slaap al duurt het niet meer zo lang als vroeger (soms wel tot 45 min), nu is hij met 5 a 10 minuutjes in slaap te wiegen en weg te leggen! Ik moet zeggen dat ik het helemaal prima zo vind hoor, zal niet zo lang meer duren voordat hij het zelf allemaal gaat doen, dus nog even van genieten 😍