40 Reacties

één jaar geleden

Niet, haha. Ik had wel schema's gezien om al de hele week toe te passen, maar met 2 zieke kinderen kwam het daar niet van. Morgen starten we de dag gewoon zoals anders alleen is het dan wat vroeger 😉

één jaar geleden

Het wordt waarschijnlijk een vroege start morgen😅 Een poging gedaan om het te verplaatsen, maar helaas hakte de 14 maanden prikjes er in en werd hij ziek. Dus ritme overboord🙈

één jaar geleden

Wij gooien de klok pas om 3 uur smiddags terug. Dus starten de dag normaal op de zomertijd en doen na haar middagdutje de uur een klok terug. Dan is haar avondmoment langer, maar dit houdt ze ook beter vol! 😁

één jaar geleden

Wij zijn op vakantie gegaan! Dus we zijn 1 uur vooruit gegaan 🤣 we komen vannacht terug.. landen om 2 uur in de nacht.. zijn dan rond 4 uur thuis dus 3 uur dan.. en dan gaan we slapen en zitten we gelijk in het goede ritme 🥳 hebben we wel zelf zo gepland. Dus morgen word die sws later wakker.. en is het een rommel dag en maandag in het juiste ritme

één jaar geleden

Doen er niks mee. En we gaan morgen een dagje naar de dierentuin, dus ze zullen wel afgemat zijn savonds. Op tijd eten en om 7uur in bed. Met de oudste ook nooit gedaan en “gewoon” de dag gevolgd. Werkt prima hier

één jaar geleden

Wij doen er ook niks mee. Leef ook niet echt met een schema en zien het morgen wel hoe het gaat. Dinsdag zit ie weer in een schema, of in ieder geval dan gaan we naar de gastouder.

één jaar geleden

Ga er vanuit dat ze morgen uurtje eerder wakker is. Ga wel proberen gewone ritme er in te houden. En dan morgenavond normale tijd weer op bed. Zal wel weekje duren voordat ze weer normale tijd sochtends wakker wordt.

één jaar geleden

Veel lekker “go with the flow” Succes morgenochtend allen. 😀☺️

één jaar geleden

Wij gooien de klok pas om 3 uur smiddags terug. Dus starten de dag normaal ...
Wat een goed idee!!!

één jaar geleden

Normaal altijd half 7 wakker. Vanochtend nieuwe tijd ineens kwart voor 5.. 😵‍💫

één jaar geleden

Hahha hier ook 5.15 normaal meestal 6.45/7.00 naja zal ael weer bijtrekken 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Bij toeval gingen de jongens gisteren een uur later naar bed. De oudste had daar geen boodschap aan en werd om 6u wakker 😅, de jongste heeft wel zijn normale uren geslapen. Al met al valt het hier wel mee, hopelijk morgen allebei in het goede ritme.

één jaar geleden

Gisteren een kwartiertje langer in bed gelaten en gisteren avond later erin. Maar het heeft niets uitgehaald 🤷

één jaar geleden

om 6:15 waky waky maar normaal tussen ontwaakt hij tussen 7 en 8 hebben tot 7u in bed gelegen dus ik hoop morgen weer normaal nu lig ik op de bank met thee en t mannetje vermaakt zich met de duplo, t andere mannetje ligt nog te pitten

één jaar geleden

Gisteren heeft mijn zoontje in totaal 1,5 uur geslapen. Hij is om 18:45u zomertijd naar bed gegaan en vanmorgen om 6:30 wintertijd wakker geworden. Mega goed geslapen dus. Was zelf al om 6u wakker

één jaar geleden

Hier 06:30 uur wakker, normaal 07:30 uur. Ben benieuwd wanneer ze weer bij schakelt! (Hoop morgen al 😝).

één jaar geleden

Hier om 6.00u zomertijd dus 5.00u nieuwe tijd wakker. Vandaag proberen weer ietsje in het ritme te komen 🤭

één jaar geleden

6.18 wakker. We vonden het nog wel netjes😅

één jaar geleden

Hier ook 5.15 ipv 6.45🤷🏼‍♀️ niet huilen dus maar lekker laten liggen en vandaag gewoon weer alles normaal zodat hopenlijk de ochtenden ook weer normaal worden loop vd week 😅. Was overigens zelf ook al voor 4.30 wakker?? Wtf 😵‍💫

één jaar geleden

Wij hebben niets anders gedaan, was het eerlijk gezegd een beetje vergeten. Toen hij op bed lag gister hoorde ik het op het half 8 nieuws. Vanmorgen werd hij 10 over 6 nieuwe tijd wakker. Mag dus echt niet klagen. Nog even in bed genomen en toen gewoon de dag begonnen om half 7 net als altijd. Hopen dat het zo blijft😂