40 Reacties

één jaar geleden

We hebben ze een uur later naar bed gedaan en waren om 08:00 wakker 😊 Normaal ook rond die tijd. Dus helemaal prima.

één jaar geleden

Meer kindjes vandaag weer voor 6 uur wakker?🤯

één jaar geleden

Reactie op RLY

Meer kindjes vandaag weer voor 6 uur wakker?🤯
Nee. Mijne slaapt nog steeds, maar os vannacht wel een paar keer wakker geworden. Ik denk dat hij een sprong aan het maken is van 2 naar 1 slaapje

één jaar geleden

Reactie op RLY

Meer kindjes vandaag weer voor 6 uur wakker?🤯
Yes! De jongste van 1 altijd tussen 5-6… 😏, maar begon vannacht opeens om 4:15 al te praten… gelukkig weer in slaap gevallen tot half 6. De oudste van bijna 4… ook half 6 wakker… 😥

één jaar geleden

Reactie op RLY

Meer kindjes vandaag weer voor 6 uur wakker?🤯
Moguh hier 5 uur😅

één jaar geleden

De jongste lijkt zich prima aan te passen, maar de oudste heeft maling aan de nieuwe tijd. Vanochtend was het 5.30u, kan me herinneren van vorig jaar dat het wel een week duurde voordat zijn biologische klok ook verzet was.

één jaar geleden

5.30 wakker..... 👀

één jaar geleden

Oke, gisterochtend was meneertje half 5 wakker 😰 5u hielden we hem uit bed. Vandaag om 04:45 wakker, was af en toe weer stil en hielden hem rond half 6 uit bed. Is wel iets later dan gister, maar toch 😂 hoop dat het toch wel later gaat worden dan rond 5u...😴 Iemand tips?

één jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Oke, gisterochtend was meneertje half 5 wakker 😰 5u hielden we hem uit bed ...
Proberen zo lang mogelijk te laten liggen. Sommige hebben helaas wat dagen nodig om eraan te wennen. Succes

één jaar geleden

Mijn plan heeft gewerkt 😊 vanmorgen om 6.40u wakker op de nieuwe tijd. Tussen 6.30 en 7.30u is normaal voor haar zeker tijdens een sprong.

één jaar geleden

Ik heb vanaf donderdag de ritmes 15 minuten per dag verschoven en ze zitten nu in het nieuwe ritme! Deed dat eerst niet maar gaat toch wel goed zo merk ik haha

één jaar geleden

Wij waren het vergeten 🙈. En zaterdagavond dachten we ach laat maar. Gewoon alles normale tijd gedaan en meneer kwam normale tijd (nieuwe tijd) er pas uit 😅. Hij had dus ook uurtje extra geslapen 😍. Besteden er voor ons zelf ook nooit aandacht aan dus onbewust voor hem ook niet gedaan. Wel blij met de resultaten dus.

één jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Wij waren het vergeten 🙈. En zaterdagavond dachten we ach laat maar. Gewoo ...
Normale tijd is op een zondag rond 8 a 9 uur 😅. Vaak ben ik iets eerder wakker dan Ben en veel eerder dan Ben zijn papa 🙈.

één jaar geleden

Niets gedaan, onze dochter heeft, als gewoonlijk, gewoon geslapen tot 7.30 zondagochtend. Gister en vandaag ook trouwens. Alsof ze het weet. ;)

één jaar geleden

Zondag ochtend was mevrouw er om 10 over 6. Nu moeten we haar gewoon wakker maken omdat ze gewoon nog zo heerlijk ligt te pitten! Wel is t sinds maandag weer een strijd met in de avond naar bed gaan😅 pff dat is lang geleden dat we daar last van hadden maar weet niet of t van de klok verzetten komt dat de gewoon daardoor een beetje van slag is in de avond

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Zondag ochtend was mevrouw er om 10 over 6. Nu moeten we haar gewoon wakker ...
hier exact zo!

één jaar geleden

Hier elke ochtend om 5u/half 6/6u wakker pfff terwijl hij de laatste tijd langer sliep en we hem soms wakker moesten maken rond half 8/8u

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

hier exact zo!
Vind t wel heerlijk zo haha maar helaas zal dit niet altijd zo blijven haha. Viel je niks tegen. Vorige keer van winter naar zomertijd was wel hellllll

één jaar geleden

Reactie op Piechie

Hier elke ochtend om 5u/half 6/6u wakker pfff terwijl hij de laatste tijd l ...
Hier net zo, voor de wintertijd werd hij zelfs soms pas om half negen wakker, nu hoor je hem elke ochtend om 5 tot hij om half zes vervelend word, gek makend 🥴

één jaar geleden

Hier als je haar liet slapen voor het verzetten van de klok 7.50 wakker. Nu een uurtje eerder.. Maakt niet uit hoelaat je haar in bed doet. Maarja we zijn al blij met 6.50 wakker, is niet zo extreem vroeg😅