10 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben hem voor haar 1e verjaardag gekregen en ze vind het heel leuk. Klimt er overheen, zet haar popje er op of gaat zelf met een big smile heen en weer hobbelen. Ik denk dat ze er in de toekomst alleen maar meer plezier van gaat krijgen.

2 jaar geleden

Ik heb er net eentje besteld voor z'n verjaardag! Papa en mama zijn fanatieke surfers, dus vroeg oefenen;)

2 jaar geleden

Reactie op laura-sophie

Wij hebben hem voor haar 1e verjaardag gekregen en ze vind het heel leuk. K ...
Leuk! Ik twijfel heel erg, want papa zegt ik koop wel een kromme plank bij de praxis 🙃 maar mij lijkt hij heel leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Ik heb er net eentje besteld voor z'n verjaardag! Papa en mama zijn fanatie ...
Hier is het ook voor de verjaardag ja

2 jaar geleden

Reactie op Wendy_vld

Leuk! Ik twijfel heel erg, want papa zegt ik koop wel een kromme plank bij ...
Haha ja die hoorde wij ook op haar verjaardag 😂 Het is wel een hele stevige plank ik sta er ook op te balanceren. Je hebt volgens mij ook goedkopere die niet van het merk. ‘Wobbel’ zijn

2 jaar geleden

Wij hebben die van decathlon gekocht voor de verjaardag vond de wobble best prijzig 😅 en was bang dat die het niet leuk zou vinden

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Wij hebben die van decathlon gekocht voor de verjaardag vond de wobble best ...
Bedankt voor de tip! Maar wat vindt hij er van :)

2 jaar geleden

Reactie op Wendy_vld

Bedankt voor de tip! Maar wat vindt hij er van :)
Heeft er nu 1 x mee gespeeld omdat we benieuwd waren en toen ingepakt.. is pas 30 sept jarig 🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Heeft er nu 1 x mee gespeeld omdat we benieuwd waren en toen ingepakt.. is ...
Ik snap hem haha 🤣

2 jaar geleden

Wij hebben er een van Deryan. Hier een groot succes, hij klimt erop en glijd er weer vanaf. Kruipt er onderdoor 😅 dochter van 2,5 is er ook nog dagelijks mee bezig