27 Reacties

één jaar geleden

Ik gebruik de woezel en pip luiers inmiddels bijna 4 jaar en altijd tevreden. Bij de oudste, een jongen, merkte ik toen hij nog luiers gebruikte altijd aan het lekken dat hij toe was aan de volgende maat. Kon vaak met een halve maat omhoog, ideaal. De jongste, een meisje, zit nu in maat 5 en nog nooit problemen mee gehad. Scheelt ook zoveel qua prijs, in vergelijking tot pampers. Laatst 3 voordeelpakken voor 26,- doen we een maand mee denk ik.

één jaar geleden

Misschien een tip voor de mensen die wel tevreden zijn. Als je een etos pas heb, heb je altijd 2e voor de helft van de prijs. Ik haal altijd 2 voordeelpakken voor 16 euro ong. Is niet alleen met luiers maar met alles van etos merk. Als het maar 2 dezelfde producten zijn!

één jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter, maar dan wel alleen snachts. Ik deed eerst overdag woezel en pip en snachts premium protection maar daar lekte ze ook snachts mee door. Ze drinkt veel en ben er nu achter dat ik gewoon nog 2x per nacht moet verschonen.

één jaar geleden

Reactie op Amandy

Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter, maar dan wel alleen snachts. Ik ...
Misschien kun je de baby dry en dan een maatje groter dan overdag eens proberen. Werkt hier perfect

één jaar geleden

En goed om te weten! Bij Etos kun je een luier abonnement afsluiten. Je kan zelf aangeven om de hoeveel weken je deze bezorgd wilt hebben voor 22,45. 🤗

één jaar geleden

Hier ook drama, alleen maar doorlekken met die dingen. Kruidvat luiers werken voor ons het beste!

één jaar geleden

Ik vind die juist wel fijn. Ruikt minder de plas dan bij die van de kruidvat. Nu lekt hij 's nachts wel regelmatig door. Maar dat komt omdat hij op zijn buik slaapt. Met andere merken net zo goed