45 Reacties
2 jaar geleden
Ons meisje heeft altijd goed geslapen. Bij eerdere sprongen werd ze snachts even wakker, maar speentje en een aai was voldoende. Nu al dagen gebroken nachten. Ik leg haar bij ons in bed anders blijft ze huilen. Nu even naar beneden, flesje geven en straks proberen haar weer in eigen bedje te leggen. Ben kapot 😭
2 jaar geleden
Hier ook enorm heftig. Kan het een moment enorm lachen om vervolgens meteen te krijsen. Maar het boos zijn en krijsen overheersen, echt niet van zijn gewoonte.. Ook een pamper verversen is zowat onmogelijk geworden. De nachten gaan hier voorlopig wel nog goed, net als het slapen overdag want hij lijkt enorm moe te zijn. De donderwolk moet er nog aankomen 🥴
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
hier ook al nacht 3 op rij vanaf 22.30u huilen, nee krijsen. Heeft vannacht ...
Hier precies hetzelfde... pfff
2 jaar geleden
We zijn nu bij het donderwolkje en hij is niet te genieten. Hopelijk is het snel weer over! Ik weet dat het maar een theorie is maar hij lijkt het boek gelezen te hebben want hij volgt m precies.
2 jaar geleden
Hier valt het nog steeds reuze mee. Hij wordt wel wat vaker wakker in de nacht, maar dat komt denk ik omdat hij nu waterpokken heeft.
Hij komt ook wat vaker om aandacht vragen. We oefenen veel met lopen en zelf staan, voor de rest laten we hem zelf zijn gang gaan.
2 jaar geleden
Ze zit nu in het donderwolkje en hoe …. Niks is goed, alleen maar huilen, gillen en willen hangen op mama. Nachten wisselen per keer maar nu al drie nachte eruit gegaan. Ook het inslapen in de avond is drama nu
2 jaar geleden
Ik merk dat het vooral thuis is. Bij opa en oma en de opvang hoor ik alleen maar terug dat hij zo vrolijk en lief is. Herkennen jullie dit?
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Ik merk dat het vooral thuis is. Bij opa en oma en de opvang hoor ik alleen ...
Ja heel erg. Mijn zoontje is thuis niet te genieten en op de opvang is hij het zonnetje in huis
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Ik merk dat het vooral thuis is. Bij opa en oma en de opvang hoor ik alleen ...
Yep… echt alsof je in de zeik wordt genomen🙈😂
2 jaar geleden
Reactie op Noelleanne95
Yep… echt alsof je in de zeik wordt genomen🙈😂
Ja dat 😂 ik snap dat hij zich veilig voelt bij mij en zich dan durft te uiten en zo... Maar ik geloof niet dat hij zich daar de hele dag in zit te houden, hij leeft gewoon in het moment.
2 jaar geleden
Omg, wat een vreselijke sprong 😂😱 oh wacht, donderwolk check ✅. Hoop dat hij snel weer de oude is, want dit is wel weer ff heel pittig. Zovaak huilend wakker vandaag. En is ook nog eens verkouden (jeeej)🤦🏼♀️. Gewoon meeveren is het beste nu denk ik? En in m'n hoofd speelt het zinnetje "het is een fase, het is maar tijdelijk" 100x af
2 jaar geleden
Ik heb zelf het idee dat ik niet meer tot mijn zoontje doordring 🤯 waar hij voorheen luisterde naar ‘nee’, luisterd hij nu totaal niet en doet nog een keer of 100 wat niet mag 🙃 slapen is ook een drama, al een aantal dagen wil hij ‘s middags niet slapen waar hij ‘s avonds dus nog vervelender wordt… hij is natuurlijk verkouden geworden en zit er een tandje op doorkomen. Ook vervelend dat niemand in mijn omgeving me steunt, sprongen zijn een gemiddelde en hij zal vast niet gemiddeld zijn. Zelfde met slaapregressie… ik keek net ook even op de app en jahoor, donderwolk bijna gepasseerd. Ik ben mentaal op 😴