44 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook nog niet 馃檲

2 jaar geleden

Onze knul ook nog niet hoor. Mijn 2 jongste dochters konden pas met 13 mnd blijven zitten.

2 jaar geleden

Hier 6,5 mnd kan ook nog niet zelfstandig zitten hoor.

2 jaar geleden

Nee hier nog niet en ook nog steeds niet omrollen. Wel op zij en proberen en vanaf buik lukt het soms

2 jaar geleden

Hier bijna 8 maanden en ook nog niet. ;)

2 jaar geleden

7 maanden en nog niet zelfstandig kunnen zitten hoor

2 jaar geleden

Zelfstandig zitten leren ze eigenlijk pas vanaf een maand 8. Mijn kan overeind blijven met een klein handje onder z'n rug. Nog niet alleen al helemaal niet vanuit ligstand

2 jaar geleden

Ons meisje 6,5 maand ook nog niet

2 jaar geleden

ja net na de 6 maanden, opeens zat hij maar alleen als je m zo neerzet wel handig 馃憤 ik merk dat hij nu helemaal h茅茅l graag wil, en echt gefrustreerd dat kruipen nog niet lukt.. en echt grommen en heel boos en driftig dat het niet lukt wordt ie ook helemaal rood..

2 jaar geleden

Hier draait hij nog niet van rug naar buik. Hij is daar bijna en dan zal het zitten en kruipen vast er achteraan komen, want zie hem daar wel mee bezig zijn. Op schoot zit hij al wel en ondersteund door kussens. Hij kan z鈥檔 hoofd goed ophouden en ligt ook veel op z鈥檔 buik te spelen.

2 jaar geleden

Hier zit ze wel al sinds drie weken zelfstandig en sinds twee weken vanaf lighouding zelf kunnen zitten, zomaar ineens gebeurde het met 5,5 maand. Maar zij wilde echt al heel vroeg voorover zitten ipv leunend tegen ons aan zitten op schoot.

2 jaar geleden

Vorige week een half jaar, en hij zit inderdaad. Nu doet hij de laatste dagen ook veel rollen van rug naar buik! Hij deedt dat al sporadisch met 3 maanden maar nu vind hij het ook leuk. Tot ie terugwil en dat lukt hem ook nog niet 馃槀 Zitten begon 2 weken terug op tafel en op bed, nu valt hij niet meer zo snel om en heeft ook meer balans! Dus meteen in de eetstoel en in het winkelkarretje, wat een vrijheid ineens 馃槀馃槀

2 jaar geleden

7 maand en ook nog niet. Paar seconden alleen. Merk dat hij nog niet zo sterk is in zn romp want op zn buik spelen kost m ook veel moeite

2 jaar geleden

Hier ook niet hoor. Ze is bijna 7 maanden

2 jaar geleden

Mijn dochter ook niet hoor! Normaal is volgens mij rond de 7/8 maanden.

2 jaar geleden

Foto is met 5 maanden en een week genomen. Ben zit al vanaf 3.5 maanden met ondersteuning en vanaf bijna 5 maanden volledig zelfstandig. Hij wordt a.s. vrijdag 6 maanden. Hij is 2.5 week te laat geboren en kon op de eerste dag zijn hoofdje al benoemenswaardig lang oprichten. Kind heeft een motorische en sociale ontwikkelingsvoorsprong volgens mijn baby+ app 馃か. Maar tandjes zijn nog in geen velden of wegen te bekennen 馃ぃ.

2 jaar geleden

Hier vanaf 5,5 maand. Hij probeert ook een sit-up te doen om te gaan zitten. Hij snapt nog niet dat hij z'n armen er voor kan gebruiken. Maar omrollen en tijgeren doet hij nog niet. Hij vind het niet fijn op z'n buik. Hij speelt heel graag met de activity center op de loopwagen van Vtech. Maar vandaag had hij het omver getrokken.馃槄

2 jaar geleden

Hier 5,5 maand en nog niet. Rollen kon hij aardig vroeg, met een dikke 4 maanden. Maar dat wilde hij zelf ook heel graag, oefende hij de hele dag. Voor zitten doet hij niet de moeite. Lijkt eerder op zijn buik voort te willen bewegen.

2 jaar geleden

Ja hij zit wel zelfstandig... Bijna 7 maanden is hij. Kan hij het mooi overzien, we hadden hem ook al (te leek het volgens de opvang) vroeg rechtop in de kinderstoel. Dat bakkie van stokke wilde hij al helemaal niet en laat het duidelijk merken. Hoef hem nu ook echt niet op zijn rug of buik te leggen, dan laat hij heel duidelijk merken het daar niet mee eens te zijn馃槄

2 jaar geleden

Hij rolt de hele kamer door, maar zitten kan hij helemaal nog niet (6,5 maand). Zijn wel aan het oefenen, omdat de bak vd kinderwagen te klein aan het worden is en we die graag willen ombouwen 馃槄