10 Reacties
2 jaar geleden
Als me kleine niet lekker is geef ik haar de fles met kunstvoeding zodat ze haar vitamine en vocht binnen krijgt. Normaal krijgt ze geen fles voeding meer
2 jaar geleden
Extra flessen en hetgeen hij het liefste eet als het 'normale' er niet in gaat. Potjes appel is hier dan favoriet :-)
2 jaar geleden
Hoihoi,
Allereerst beterschap!
Mijn kleine man was laatst verkouden en zijn tandje kwam door, dus hij weigerde te eten. Dus ik heb hem aangeboden wat hij lekker vond, spagetti bolognaise als avondeten. Dat at hij wel, minder dan normaal was ik was blij met alles wat hij binnen kreeg. Als lunch at hij toen vaker een roerei. Ook gaf ik ‘s middags nog een fles. Om inderdaar vocht binnen te krijgen. Nu was hij begin van de week weer verkouden, bleef wel okee eten maar omdat hij 1 is heb ik hoestdrank gegeven. Helaas weigerde hij de 2e keer te nemen, maar je kunt het wellicht proberen. Ik gaf hoestdrank omdat hij echt last had van zijn keel, huilen als hij moest hoesten 🥺 volg vooral je gevoel! Succes!
2 jaar geleden
Bij ons helpt dan vloeibaar eten (pureren, yoghurt, fruit etc.) en eventueel extra fles voor het vocht. Ik heb laatst van die zakjes soep ontdekt, van Slurpie volgens mij. Soep gaat er sowieso goed in bij ziek zijn, maar minder troep in zo’n knijpzakje 😅
Beterschap!
2 jaar geleden
Soep!! Mijn zoontje is ook ziek en ik heb gewoon steeds lekker soep gemaakt, extra flesjes. Omdat soep niet heel erg vullend is heb ik stukjes brood in zijn soep gedipt en dat ook nog gegeven want een normaal broodje at hij dan niet zo goed. (Denk door slijm in zn keel)
2 jaar geleden
Reactie op steefgerritsen
Bij ons helpt dan vloeibaar eten (pureren, yoghurt, fruit etc.) en eventuee ...
Mag ik vragen waar je die zakjes soep hebt ontdekt ben erg nieuwsgierig en klinkt interessant 🤗
2 jaar geleden
Reactie op Stéphanie91
Mag ik vragen waar je die zakjes soep hebt ontdekt ben erg nieuwsgierig en ...
Ik kwam ze tegen toen ik boodschappen bestelde bij Crisp! Maar ongetwijfeld als je googled op ‘slurpie soep’ kom je ze tegen.
Echt heerlijk om minder troep te hebben 1 avond per week 😂
2 jaar geleden
Reactie op steefgerritsen
Ik kwam ze tegen toen ik boodschappen bestelde bij Crisp! Maar ongetwijfeld ...
Thanks. Zie ze inderdaad alleen bij crisp ja. Ga nog wel eens verder zoeken want lijkt me ideaal. Bedankt voor de tip.
2 jaar geleden
Laatst was mijn zoontje ook ziek en dronk ipv 2-4x ineens weer 6-8x aan de borst. Daarnaast dronk hij veel water en af hij wat hij wilde. Hij wilde bijv geen brood, maar wel een cracker en beschuit. Appeltjes en banaan gingen er ook goed in. Daarna at hij al snel weer alles toen de koorts goed gezakt was.