41 Reacties

3 jaar geleden

Wow verschrikkelijk! Houd moed 2019 is ook goed gegaan! Toitoitoi💖⚘

3 jaar geleden

Heel veel sterkte!! ❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Heeel veel sterkte!!!❤❤

3 jaar geleden

Probeer er over te praten, niet uw gevoelens opkroppen, uw emoties zijn terrecht. Tzal nog zwaar worden. Maar je kan het. Je vecht zowizo verder om er voor je kinderen te zijn. Bang zijn is oke, je bent sterk mama, wees daar maar zeker van.

3 jaar geleden

Heh bah!! Heftig hoor! Gelukkig heb je straks meteen positieve afleiding van je nieuwe aanwinst! Maar dat is een schrale troost. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zo voelt. Heb zelf een voorstadium gehad en toen was de keus ook of nog n kindje of alles eruit... Heb toen mijn jongste gekregen, gevolgd door slechts een milde operatie waarbij alleen de bmhals werd geopereerd en ben nu helemaal genezen. Heb zelfs t virus niet meer! Maar de spanning snap ik volledig! Heel veel sterkte en probeer desondanks toch te genieten van het wondertje in je buik 😘

3 jaar geleden

Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Veel sterkte ❤️

3 jaar geleden

Heel veel sterkte ❤️

3 jaar geleden

Heel veel sterkte!

3 jaar geleden

Veel sterkte 😘 ik zal voor je bidden!

3 jaar geleden

Bah wat erg.... wil je veel sterkte en kracht toewensen 😘

3 jaar geleden

Ach wat een rotnieuws.. Wat naar... Wat een spannende tijd ga je dan tegemoet. Houd moed! Ze gaan je vast heel goed in de gaten houden! Sterkte 💐

3 jaar geleden

Wat vreselijk.. 😔 Ik wens je heel veel kracht 😘

3 jaar geleden

Jeetje wat klote zeg! Ik wens je heel veel sterkte, kracht en vooral gezondheid toe💙

3 jaar geleden

Wat verschrikkelijk, ik wens je heel veel kracht toe 🥺🙏🏾🍀dat alles goed mag komen x

3 jaar geleden

😔 Wat rot zeg. Heel veel sterkte ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

3 jaar geleden

Wat verschrikkelijk, veel sterkte 💫

3 jaar geleden

Heel veel sterkte en kracht ❤️

3 jaar geleden

Wat erg voor je! Enorm veel sterkte!❤

3 jaar geleden

Jeetje heftig sterk