13 Reacties

2 jaar geleden

Hier een badring! Werkt perfect en ze vindt t helemaal geweldig lekker spelen en badderen tegelijk 😊

2 jaar geleden

Die van mij ligt gewoon in bad.. met een laagje water.. zodra die kan zitten wil ik wel zo'n zitje halen! Maar tot die tijd blijven we liggen ! Doen we al vanaf dag 1.. hij weet ook als die zijn hoofd draait dat die water in zijn gezicht krijgt dus dat doet die nu nooit meer

2 jaar geleden

Ik heb een douchezitje gekocht, wat je normaal in een groot bad zet, maar dan op de grond maar is nog niet handig. Hij glijdt met zijn kruis naar voren en het is onhandig douchen dus ik ga morgen ff bij de action kijken voor een grote wasmand ofzo en daar het zitje in.

2 jaar geleden

.

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

.
handig!! Ik heb helaas een luma badje waar dit volgens mij niet bij kan, ga morgen kijken!

2 jaar geleden

Ook hier is de badring nog een beetje groot. Hij glijd steeds onderuit. Dus ik heb mijn badkussen er in gepropt 😂

2 jaar geleden

Ik zit op een plastic opstapje van Ikea met mijn zoontje op schoot in de douche. Als hij zelf kan zitten gaat hij in een badring in de douchecabine :-)

2 jaar geleden

Me moeder doet het witte plastic eet stoeltje van de ikea onder de douch ze klikt dan het eetblad eraf

2 jaar geleden

Ik heb zo'n bumbo stoeltje... die zet ik in de douche. Kan ze samen met haar zus douche en spelen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje zit zelfstandig in bad. Heb helaas geen tips voor je

2 jaar geleden

Ik heb deze, groot succes, hij is best wild dus durf hem niet zelfstandig in bad te laten zitten

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik heb deze, groot succes, hij is best wild dus durf hem niet zelfstandig i ...
Mee eens. Een van mijn beste aankopen! Echt een aanrader!

2 jaar geleden

Heb hier de ikea kinderstoel gebruikt van de week, poten eraf gehaald en alleen het bovenste gedeelte.. Hadden nog geen badstoeltje en wilde haar graag in het grote bad. Ik moet zeggen, ik vond het ideaal 😅wel erbij blijven natuurlijk.