42 Reacties

2 jaar geleden

Mijn tip: neem een flesje water mee naar de babykamer voor je kindje gaat slapen… dan kan je je kleintje ook even wat water laten drinken als je in de nacht een luier moet verschonen.

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Mijn tip: neem een flesje water mee naar de babykamer voor je kindje gaat s ...
En als je bv geeft, vooral ook zelf drinken snachts.

2 jaar geleden

Flint heeft Een goeie zonnebril, ook voor watersport geschikt Een zwempakje tot ellebogen en knieën met uv filter Een pet met nekflap die nog wat ruim is Linnen wijde broeken, type hippie broek 😂 Uv tentje Dr leenarts zonnebrand want die gebruikt papa ook. Als mama helpt herinneren, maar mama's huid verbrandt bijna nooit wordt alleen nog donkerder😂 Aeromoov airlayer voor autostoel en buggy is nog onderweg Zonnedoek met uv filter Gezocht: leuke dagjes uit 😊

2 jaar geleden

Een campingbedje mee de tuin in nemen en onder de parasol zetten zodat baby zich daarin lekker kan vermaken en de mama’s een kleurtje kunnen opdoen onder het genot van een roséetje 🥂🤪! Baby op de lounge set is vaak nog zoveel opletten en op die harde tegels vind ik ook niks… gras en zand stopt ze allemaal in dr mond dus dit vind ik ideaal als ik zelf ook iets wil doen buiten!

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Flint heeft Een goeie zonnebril, ook voor watersport geschikt Een zwempakj ...
Aeromoov air layer goeie tip!

2 jaar geleden

Hier sochtends nog lange broek met de wandeling en tshirt smiddags korte broek en tshirtje! En rompertje korte mouw of zonder mouw. 2x per dag insmeren met factor 50 half uurtje voordat ze naar buiten gaat. We hebben een parasol gekocht met uv 50 bescherming en kantelbaar heel handig :) Verder hebben we een klein badje waar we een laagje water in kunnen doen voor als t echt warm is. Ze heeft overigens een wasbare zwemluier: ideaal! Voor nu slaapt ze nog in haar 2.5e tog slaapzak met korte romper en sokjes aan. Had het vannacht zonder sokjes gedaan, maar toen werd ze huilen wakker met een temp van 35.9 dus dat was toch wat te fris. Slaapkamer temperatuur is rond de 20 graden. Hebben rolluiken ideaal! Houdt de warmte echt goed buiten en de slaapkamer is op het zuiden. Voor de rolluiken liep de temperatuur al snel op naar de 25/26 graden en dat was nog maar in maart... Wij ondernemen nu nog geen grote uitjes vinden haar rust en regelmaat belangrijker maar als we weggaan dan is dat vaak naar een kinderboerderij of dierenweide, op bezoek bij familie of boodschapjes doen en lekker wandelen en liefst in de draagzak. Wij blijven dit jaar in Nederland zijn van plan om volgend jaar zomer naar Ibiza te gaan in september als ze bijna 2 is 😊

2 jaar geleden

Reactie op September21Baby

Aeromoov air layer goeie tip!
Kan die ook in maxi cosi? Ik heb even gekeken en vind allee voor stoelgroep 1 (9 tot 18 kilo).

2 jaar geleden

Reactie op BabyJ2021

Kan die ook in maxi cosi? Ik heb even gekeken en vind allee voor stoelgroe ...
Je hebt ze ook voor stoelgroep 0

2 jaar geleden

Als de zon schijnt, gaat standaard het hoedje mee ze hebben hele leuke bij de H&M. Voor de dagen als nu binnenshuis alleen een romper met spagetti bandjes en voor het slapen hetzelfde.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Waar heb je de bril gekocht als ik vragen mag. Tot nu toe nog geen goede kunnen vinden

2 jaar geleden

Reactie op ROF

En de broeken ben ik ook wel benieuwd naar

2 jaar geleden

Ik heb een hippie type wijde broek van de Hema! Gemaakt van hydrofiele stof

2 jaar geleden

Reactie op BabyJ2021

Kan die ook in maxi cosi? Ik heb even gekeken en vind allee voor stoelgroe ...
Ik heb er eentje voor stoelgroep 0 besteld via babydump. Wel helaas vertraagd geleverd, als we al op vakantie zijn 😭😭😭

2 jaar geleden

volg

2 jaar geleden

Hoi! Welke zonnecrème gebruiken jullie?

2 jaar geleden

Reactie op babyaug21

hema sensitive spuitflacon, werkt prima en niet duur

2 jaar geleden

Reactie op babyaug21

Ik heb van vision een baby zonnebrand crème en van avene een spuitfles

2 jaar geleden

Ik heb de broeken gekregen dus dat weet ik niet. Ze zijn van dun katoen, echt geweldig leuk. De bril moet ik even opzoeken. Die komt bij amazone vandaan.

2 jaar geleden

Waar heb je de bril gekocht als ik vragen mag. Tot nu toe nog geen goede ku ...
https://www.amazon.nl/Kiddus-Gepolariseerde-Pasgeboren-UV-Bescherming-Verstelbare/dp/B079TNZT3W

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ik heb de broeken gekregen dus dat weet ik niet. Ze zijn van dun katoen, ec ...
H&M heeft een aantal linnen/ dunne katoenen broeken