42 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
H&M heeft een aantal linnen/ dunne katoenen broeken
topper 👍 dit wilde ik net gaan vragen
m'n kindje kruipt net dus dan is het wel fijn beetje flodder broekje met lange pijpjes
op naar de h&m dus
zeeman en hema kon ik niks vinden voor warm weer!
2 jaar geleden
Twee supertips die ik kan geven voor vakantie (wij zijn net terug van weekje all inclusive op Kos):
- Deryan tentje: kan mee naar het strand/zwembad en daar heeft ze heerlijk haar dutjes kunnen doen en hadden wij wat tijd voor onszelf
- Een speeltje met zuignap zodat die vast blijft staan op tafel: superhandig als je even rustig wilt eten in een buffetrestaurant
Verder droeg onze dochter tijdens het zwemmen zo’n uv pakje met normaal hoedje, dus hoefde alleen haar gezichtje, onderarmen en beentjes in te smeren.
Wij gebruikten kids Biodermal 50+, prima zonnebrand die lang werkt.
Ik heb vast nog meer tips maar dit is even wat ik nu kan bedenken ☺️
2 jaar geleden
Wij hebben een zonnebril van Izipizi. Echt een top brilletje. Buigzaam en zacht. Wel al het tweede maatje genomen, want de echte babyvariant was al te klein voor onze reus 😎
Als uitje: de Apenheul! Zijn wij twee weken geleden geweest. De kleine van 7 maanden keek zijn ogen uit en brabbelde er lekker op los tegen de aapjes.
2 jaar geleden
Wij hebben zo'n deryan tentje van iemand gekregen, maar zijn die ook UV beschermend? Iemand hier die dat weet toevallig... 😀
2 jaar geleden
Wij hebben zo'n deryan tentje van iemand gekregen, maar zijn die ook UV bes ...
Hier staat UV 50+ op het tentje maar wij legden er meestal een dun t shirtje oid overheen, wel dat het nog kon doorwaaien en niet te warm werd binnenin. Ik heb me er niet helemaal in verdiept hoe uv-veilig het tentje is, maar staat vast wel ergens op hun website omschreven?
2 jaar geleden
Reactie op MomSilver
Weet iemand een leuke Uv zwempak voor jongetjes?
Ik kwam er gisteren achter dat de uv werende kinderkleding bij Decathlon vanaf 3 maanden is!
Long sleeves, thsirts, broekjes, pakjes, petjes en badkleding. Heel fijn. En in, vind ik, leuke basic kleuren. Maar de Decathlon kleuren moet je van houden. Is wel goed betaalbaar
2 jaar geleden
Reactie op babyaug21
Hallo! Wie heeft er al een lange autoreis op zitten met een baby? Hoe doen ...
Afhankelijk van de lengte kun je autoreiswiegjes huren. Wij hebben een nieuwe autostoel gekocht. Zo lang past hij toch niet meer in de maxicosi en deze is 3mnd tot ongeveer 4 jaar.
We hebben specifiek gekeken naar de ligstand. Vaak is de slaapstand helemaal niet zo plat en meer een soort van chill stand.
Deze stoeltjes is geen tijdslimiet aan, dit is alleen voor de Maxi-Cosi.
Maar wij hebben een Tesla, dus we moeten geregeld even stoppen. Meestal toch wel elke 2 a 3 uur voor een zo efficiënt mogelijke rit. Daarbij wil hij vast ook drinken, want de airco droogt uit. Dus een speelkleed is bij de hand, dan kan hij lekker naast de auto spelen en wat drinken en/of eten
2 jaar geleden
Reactie op RK30
Deze hebben wij ook , echt top
Hebben jullie dan die voor een baby of peuter? Zie verschillende soorten