23 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben voor september geboekt naar Gran canaria, we hebben geen hotelkamer met 2 kamers maar 1. Maar wel een kamer aan het zwembad, zodat we tijdens de dutjes toch goed buiten kunnen zitten en even in het zwembad kunnen duiken

2 jaar geleden

Op veel websites zoals die van sunweb kan je gewoon filteren op 2 slaapkamers. Zijn redelijk veel hotels die dat aanbieden. Ik zou wel op tijd boeken, want vaak zijn er maar een bepaald aantal familiekamers per hotel. Wij gaan naar Nana Golden Beach in Kreta, de reviews daarvan zijn in ieder geval erg goed.

2 jaar geleden

Hoe doen jullie het met de kleine als je van vliegveld naar hotel moet? Wij kijken ook voor een hotelvakantie maar vaak ga je dan met zo’n bus van vliegveld naar hotel. Moet je dan je baby maar op schoot nemen? Dat lijkt mij niet zo veilig. Hoe doen mensen dit?🧐

2 jaar geleden

Reactie op nummer7

Hoe doen jullie het met de kleine als je van vliegveld naar hotel moet? Wij ...
In een bus moet je inderdaad je baby op schoot nemen. Wij vinden dat ook totaal niet veilig dus we hebben een privé-transfer geboekt. Dan krijg je een taxi(busje) met autostoeltjes. En het was nog niet eens zo heel veel duurder dan een bus-transfer. (70 euro extra voor 4 personen heen en terug)

2 jaar geleden

Wij hebben een stacaravan geboekt, misschien is dat een optie?

2 jaar geleden

Reactie op babyonntheway

Wij hebben voor september geboekt naar Gran canaria, we hebben geen hotelka ...
Mag ik vragen waar? Klinkt goed!

2 jaar geleden

Wij! Utopia Blu in Kos 🙂

2 jaar geleden

Dan moet je bijvoorbeeld een vierpersoonshuisje of familie kamer boeken

2 jaar geleden

Corfu Barbati is een aanrader, dan een huisje met eigen zwembad. Voordeel dat je alles voor je alleen bent, de ruimte, restaurantjes dichtbij en een vliegreis van ong 2,5u. Tis alleen niet erg goedkoop😅

2 jaar geleden

Wij zijn net terug van Lanzarote, 3 kamer bungalow! Ideaal! 2 slaapkamers, een woonkamertje en een badkamer, allemaal super netjes. En qua vliegentijd ook goed te doen 😄 HL Club Playa Blanca 😄

2 jaar geleden

Of een appartementje. Vind ik zelf met de kids altijd wel prettig. Heb je net even wat meer faciliteiten bij de hand

2 jaar geleden

Reactie op Eerstekleintje

Mag ik vragen waar? Klinkt goed!
Lopesan Costa meloneras. we zijn er een paar jaar geleden geweest samen en was echt een top hotel.

2 jaar geleden

Wij hebben ons reisje geboekt naar Turkije, wel niet binnen Europa dus. Er is geen aparte slaapkamer maar kan je wel boeken! Wij hebben gekozen voor een swip up kamer zo dat we ook wat kunnen genieten van het zwembad als onze kleine vriend slaapt. Hotel noemt Aquasis De luxe resort & spa. Ziet er heel goed uit! 😍

2 jaar geleden

Reactie op Suzvogel

Wij zijn net terug van Lanzarote, 3 kamer bungalow! Ideaal! 2 slaapkamers, ...
Hoe was het weer daar?

2 jaar geleden

Reactie op Stephanier86

Hoe was het weer daar?
Af en toe bewolking en het waait meestal wel, maar zodra die zon schijnt is het echt warm. Voor de kinderen eigenlijk nooit te warm en zo met de bewolking (vaak in de ochtend) ook perfect weer om even te wandelen of naar een stad te gaan. Wanneer het later in het seizoen is zal het wel enorm warm zijn denk ik 😅

2 jaar geleden

En dan heb je mij die niet eens het vuilnis weg durft te brengen zonder kind 🤣. Vinden jullie het niet eng om jullie kindjes in het buitenland alleen op een kamer te laten?

2 jaar geleden

En dan heb je mij die niet eens het vuilnis weg durft te brengen zonder kin ...
Slaapt je kindje thuis ook niet in eigen kamer? Want op vakantie is het dan net zo.. je kindje ligt in een slaapkamer en jij bent gewoon 'thuis' 😊

2 jaar geleden

En dan heb je mij die niet eens het vuilnis weg durft te brengen zonder kin ...
Daarom hebben we een kamer aan een zwembad

2 jaar geleden

Reactie op Suzvogel

Slaapt je kindje thuis ook niet in eigen kamer? Want op vakantie is het dan ...
Jawel ik begreep het niet helemaal 🤣 merk nu dat ik het verkeerd gelezen had!

2 jaar geleden

Reactie op babyonntheway

Daarom hebben we een kamer aan een zwembad
Ja dat begrijp ik maar zou toch altijd een beetje bang zijn, is het een privé zwembad of voor iedereen toegankelijk?