23 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben voor september geboekt naar Gran canaria, we hebben geen hotelkamer met 2 kamers maar 1. Maar wel een kamer aan het zwembad, zodat we tijdens de dutjes toch goed buiten kunnen zitten en even in het zwembad kunnen duiken
2 jaar geleden
Op veel websites zoals die van sunweb kan je gewoon filteren op 2 slaapkamers. Zijn redelijk veel hotels die dat aanbieden. Ik zou wel op tijd boeken, want vaak zijn er maar een bepaald aantal familiekamers per hotel.
Wij gaan naar Nana Golden Beach in Kreta, de reviews daarvan zijn in ieder geval erg goed.
2 jaar geleden
Reactie op nummer7
Hoe doen jullie het met de kleine als je van vliegveld naar hotel moet? Wij ...
In een bus moet je inderdaad je baby op schoot nemen. Wij vinden dat ook totaal niet veilig dus we hebben een privé-transfer geboekt. Dan krijg je een taxi(busje) met autostoeltjes. En het was nog niet eens zo heel veel duurder dan een bus-transfer. (70 euro extra voor 4 personen heen en terug)
2 jaar geleden
Reactie op babyonntheway
Wij hebben voor september geboekt naar Gran canaria, we hebben geen hotelka ...
Mag ik vragen waar? Klinkt goed!
2 jaar geleden
Dan moet je bijvoorbeeld een vierpersoonshuisje of familie kamer boeken
2 jaar geleden
Of een appartementje. Vind ik zelf met de kids altijd wel prettig. Heb je net even wat meer faciliteiten bij de hand
2 jaar geleden
Reactie op Eerstekleintje
Mag ik vragen waar? Klinkt goed!
Lopesan Costa meloneras. we zijn er een paar jaar geleden geweest samen en was echt een top hotel.
2 jaar geleden
Wij hebben ons reisje geboekt naar Turkije, wel niet binnen Europa dus. Er is geen aparte slaapkamer maar kan je wel boeken! Wij hebben gekozen voor een swip up kamer zo dat we ook wat kunnen genieten van het zwembad als onze kleine vriend slaapt. Hotel noemt Aquasis De luxe resort & spa. Ziet er heel goed uit! 😍
2 jaar geleden
Reactie op Suzvogel
Wij zijn net terug van Lanzarote, 3 kamer bungalow! Ideaal! 2 slaapkamers, ...
Hoe was het weer daar?
2 jaar geleden
Reactie op Stephanier86
Hoe was het weer daar?
Af en toe bewolking en het waait meestal wel, maar zodra die zon schijnt is het echt warm. Voor de kinderen eigenlijk nooit te warm en zo met de bewolking (vaak in de ochtend) ook perfect weer om even te wandelen of naar een stad te gaan. Wanneer het later in het seizoen is zal het wel enorm warm zijn denk ik 😅
2 jaar geleden
En dan heb je mij die niet eens het vuilnis weg durft te brengen zonder kind 🤣. Vinden jullie het niet eng om jullie kindjes in het buitenland alleen op een kamer te laten?
2 jaar geleden
En dan heb je mij die niet eens het vuilnis weg durft te brengen zonder kin ...
Daarom hebben we een kamer aan een zwembad
2 jaar geleden
Reactie op Suzvogel
Slaapt je kindje thuis ook niet in eigen kamer? Want op vakantie is het dan ...
Jawel ik begreep het niet helemaal 🤣 merk nu dat ik het verkeerd gelezen had!
2 jaar geleden
Reactie op babyonntheway
Daarom hebben we een kamer aan een zwembad
Ja dat begrijp ik maar zou toch altijd een beetje bang zijn, is het een privé zwembad of voor iedereen toegankelijk?