10 Reacties

één jaar geleden

Ik heb geen ervaring met jou situatie en kan jou geen advies geven. Vroeg mij alleen af of jouw zoontje ook op het KDV zo veel huilt ?

één jaar geleden

Reactie op Criss55

Ik heb geen ervaring met jou situatie en kan jou geen advies geven. Vroeg m ...
Nee ik heb het kdv er nog nooit over gehoord. Misschien ook omdat er altijd wel een leidster in de buurt is en sneller gepakt/getroost kan worden

één jaar geleden

Ach wat sneu voor jou en je zoontje! Maar jij hoef helemaal niks te veranderen hoor. Groot gelijk dat je je zoontje niet laat huilen, doen wij ook niet. Ik zou denken dat hij niet tegen de drukte kan, maar hij zit ook op een kvd en daar is het veel drukker. Dus inderdaad misschien zit hij bij de Gastouder niet op z’n plek? Is het misschien de flexibiliteit waar hij niet tegen kan? Of de grote kinderen.. zijn er huisdieren aanwezig wat hij misschien spannend vind? Het is zo lastig om te zoeken wat het is. Konden ze maar al goed communiceren he?

één jaar geleden

Huilt hij hij jullie ook veel? Als je wegloopt of als er meer drukte is? Ik laat mijn kind ook niet huilen en ze huilt nu ook bij anderen niet. Dus ik vraag me af of dat bij jullie de oorzaak is. Je kan misschien de orthopedagoog van het consultatiebureau inschakelen en met jullie mee laten denken. Want dit is voor jullie en je zoontje helemaal niet fijn.

één jaar geleden

Huilt hij hij jullie ook veel? Als je wegloopt of als er meer drukte is? Ik ...
Als wij weglopen huilt hij ook meteen. Ook al is de andere ouder nog in de kamer. Soms huilt hij ook zomaar, ik denk voor aandacht. Dan pakken we hem toch sneller op om de situatie voor te zijn. Daarom denk ik ook dat we dit minder snel moeten doen. Maar pff dat is soms zo lastig

één jaar geleden

Ja ik denk dat je het zelf ook goed aanvoelt, zowel hem nabij willen houden en troosten als ook soms meer laten frustreren? En wellicht vragen aan het kdv hoe zij hem beleven?

één jaar geleden