18 Reacties

2 jaar geleden

Heeft ons zoontje ook! Hij wil met slapen een knuffel of doek voor zijn gezicht. Anders gaat ie niet slapen 🙄

2 jaar geleden

Hier ook 🙈

2 jaar geleden

Ja hier ook! Ze vindt het leuk en gaat erbij lachen. Vind het maar eng omdat ik bang ben dat ze stikt, voor haar dus helaas geen knuffeldoekjes en dergelijke omdat ik ook niet kan garanderen dat ze het er zelf weer afhaalt of ik elke seconde oplet..:(

2 jaar geleden

Reactie op Pippa_

Ja hier ook! Ze vindt het leuk en gaat erbij lachen. Vind het maar eng omda ...
Inderdaad ik ben daar ook bang om, zodra hij in slaap valt doet ik zijn knuffeldoekje weg. Mijn man zegt dat het blijkbaar geen kwaad kan? Maar is wel sterker dan me zelf..

2 jaar geleden

Mijn dochtertje doet dit ook. Heeft ook een knuffeldoekje. Maar als ze slaapt of bijna slaapt draait ze weer een x met dr hoofd en valt hij eraf. Het is meer dat ze er echt mee door haar gezichtje wrijft. Snachts halen we hem wel weg

2 jaar geleden

Ja haha hier ook dan hoor ik haar ineens giechelen en dan ligt haar knuffeldoekje op haar gezicht. Haal m wel altijd weg dan, vind het toch een beetje eng.

2 jaar geleden

Hier ook! Ik haal hem eraf zodra ze slaapt. Denk toch een soort van genegenheid zoeken.

2 jaar geleden

Hier ook 😂

2 jaar geleden

Reactie op Anatje

Inderdaad ik ben daar ook bang om, zodra hij in slaap valt doet ik zijn knu ...
Een knuffeldoekje is vaak niet dik en kan je wel door heen ademen. Anders een hydrofiele (knuffel) doek geven. Daar kun je sowieso door ademen

2 jaar geleden

Mijn dochter legt ook haar knuffel op haar gezicht met slapen. Zelf slaapt ze met haar gezicht naar een kant en ligt het knuffeltje op haar oor. En het valt er binnen 5 min weer af. Ik laat haar knuffel wel in haar bedje want ze valt er in de nacht ook weer mee in slaap.

2 jaar geleden

Mijn dochter legt ook haar knuffel op haar gezicht met slapen. Zelf slaapt ze met haar gezicht naar een kant en ligt het knuffeltje op haar oor. En het valt er binnen 5 min weer af. Ik laat haar knuffel wel in haar bedje want ze valt er in de nacht ook weer mee in slaap.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook het liefst z'n knuffel tegen/op z'n gezicht als hij gaat slapen. Gaat altijd goed, kan nog gewoon ademen en anders zou hij zelf z'n hoofd om kunnen draaien, denk niet dat het echt kwaad kan.

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde elke avond! 😂

2 jaar geleden

Dat doet onze dochter ook met haar speendoekje. Ze legt hem zelf over haar hoofd en valt zo in slaap. In het begin legde ik hem dan opzij, zodat haar neusje vrij was, maar zodra ik de kamer uit was had ze hem er weer overheen getrokken. Ligt vast lekker. Laat het nu dus maar zo.

2 jaar geleden

Hier ook😂! Mijn zoontje doet het alleen als hij wakker is, als hij gaat slapen ligt er niks in de buurt wat hij op zijn gezicht kan leggen. Maar lachen wat hij doet😂

2 jaar geleden

Hier gebeurt dat ook, zijn knuffeltje is zijn troost. Dochter deed het ook. Al vanaf het moment dat ze het zelf deden dit toegelaten. Helpt ze een stukje met de prikkelverwerking/ontspanning/troost. Dochter gaat zonder niet slapen(nu bijna 2,5) en zoon slaapt sowieso weinig maar zoekt wel altijd zijn wolfje als we hem wegleggen. Dus denk dat zonder ook de pleuris uitbreekt. Beide leggen hem gelijk op hun gezicht.

2 jaar geleden

Hier ook. Als hij slaapt halen wij het knuffeldoekje van zijn gezicht af

2 jaar geleden

Na jullie berichten te lezen, heb ik het ook maar voorzichtig geprobeerd om dr met knuffeldoekje te laten slapen. Tot nu toe gaat dat goed, dus als ze er baat bij heeft laat ik het zeker zo! Blijf nog wel een beetje onrustig en opletten enzo, maar volgens mij is dat dus niet echt nodig :)