4 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou afwegen hoe belangrijk de zekerheid is en hoe ongelukkig je bent op je werk, wat is je meer waard?
Verder zou ik kijken of je inderdaad kunt testen voordat je uitsluitsel over de baan moet geven of niet, dan kun je alle factoren meenemen. Je kunt natuurlijk ook al in je overwegingen meenemen wat je zou doen als je wel zwanger zou zijn. Stel het is nu niet gelukt, wie weet lukt het (een van) de volgende ronde(s).
Misschien kun je het allemaal even laten rusten en eerst eens afwachten hoe het gesprek gaat en wat jouw gevoel daarbij is?
Heel veel succes met je gesprek en met het zwanger worden! Hopelijk is het jullie gegund ♥️
2 jaar geleden
Ik ben ook weer zwanger , net toen ik begonnen was bij mijn nieuwe werkgever 🙃. Ze deden er niet moeilijk over en waren blij voor mij. Ben de proefperiode voorbij en heb nu een contract gekregen voor 9 maanden. Dat is ook de periode dat ik toevallig met verlof ga. En tegen die tijd hoor ik vanzelf wel of ze mij wat willen aanbieden ja of te nee. Ik maak me er niet druk om 🙃.
Je moet in ieder geval met veel plezier naar je werk kunnen , ik deed dat niet meer en ben daarom ook weg gegaan
2 jaar geleden
Ik zou de beslissing uitstellen tot je zeker weet of je zwanger bent. Misschien voel je dan ook wel wat het beste is als je echt de positieve test in handen hebt :) Zet je wel aan het denken wat je prioriteiten zijn: als het nu toch negatief is, is het misschien volgende maand wel raak. Wat doe je dan?