Hoi allemaal,
Ik zit ineens enorm te piekeren!
Wij hebben een poging gedaan om zwanger te worden, aan alles voel ik dat het misschien wel gelukt is. Ik kan over een paar dagen testen.
Maar nu! Al een lange tijd ben ik echt ongelukkig op mijn werk, voordat ik met verlof ging van mijn dochter ben ik er blijven werken voor een financiële zekerheid. Nu heb ik een sollicitatie gesprek voor een nieuwe baan morgen en weet ik even niet wat ik moet doen.
Stel ik ben wel zwanger, dan geeft me het idee van een nieuwe baan echt wat stress. Nu momenteel zekerheid en aan het genieten van heel veel vrij, verlof, vakantie uren, overuren aan het opmaken. Dus heb in haar 11 maanden tijd nog bijna niet gewerkt.
Doordat ik nog genoeg over heb zou ik dit bij mijn huidige baan bij (mocht ik zwanger zijn) weer kunnen doen.
Wat zouden jullie doen? Wachten met Ja zeggen tegen je nieuwe baan tot je de test hebt gedaan of het volledig los van elkaar zien?
PS: we zijn aan het sparen en willen in de toekomst alles verkopen en op reis gaan. Dus dit zit dan ook nog in mijn achterhoofd. Hoe graag ik ook in het nu wil leven..
Ik ben benieuwd naar jullie meningen!