45 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hier geen ervaring mee. Maar wilde toch even zeggen dat als je 1 in je 1tje kan, 2 ook moet lukken! Ik heb vaker reacties van je gelezen en je klinkt als een top mama die dit zeker aankan! ♥️♥️♥️
Succes met alles wat er gaat komen ♥️
2 jaar geleden
Ik heb hier geen ervaring mee. Maar wilde toch even zeggen dat als je 1 in ...
Dat is lief! Heel erg bedankt voor je reactie ♥️♥️
2 jaar geleden
Hoi Romy,
Ik zie wel vaker berichtjes van je voorbij komen. Dacht dat jij en je vriend weer samen waren, jammer dat het toch niet werkt saampjes.
En ook ik weet zeker dat 2 je ook gaat lukken, zeker zo lang jij ook in jezelf gelooft! En wees niet bang om hulp te vragen aan vrienden/familie. Iedereen met kinderen weet hoe zwaar het kan zijn!
Heel veel succes 😘
2 jaar geleden
Hey Romy,
Ik heb je hier op het forum regelmatig voorbij zien komen en je situatie meegekregen. Ik meen me te herinneren dat jij ook een post partum depressie hebt gehad dus voel ik extra met je mee.
Ik kan je geen tips uit ervaring geven maar wil je wel even zeggen dat ik super respect heb voor hoe jij je hier doorheen slaat.
Nu nog een zwangerschap erbij.. heftig! Wat zegt de vader ervan?
We kunnen hier online misschien weinig voor je doen maar als er ooit wat is zijn we er graag voor je!
2 jaar geleden
Geen ervaring maar wil je heel veel sterkte wensen. Welke keuze of beslissing je ook maakt, zolang het voor jou goed voelt is het de beste keuze. Een sterke mama ben en blijf je 🥰🥰
2 jaar geleden
Reactie op EllaBabyNr1
Hey Romy,
Ik heb je hier op het forum regelmatig voorbij zien komen en je ...
Bedankt voor je reactie!
De vader is er wisselend over omdat we uit elkaar zijn.
We gaan het proberen als vrienden en gaan samen in therapie. We gaan ook samen wonen en kijken of dit gaat als vrienden.
Volgende week staat een echo in gepland. Ik weet nu al dat ik dan helemaal verkocht ben.