13 Reacties

2 jaar geleden

Oeh, wat vervelend voor je dat je geen “antwoord” hebt. Probeer anders die van de action? Of anders bloed laten prikken bij de huisarts? Succes!! En als je erop wacht ( gewenste zwangerschap) hoop ik dat het raak is🥰

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Oeh, wat vervelend voor je dat je geen “antwoord” hebt. Probeer anders di ...
Ja ik ga morgen even een andere test halen. Misschien is het gewoon een keer later alleen een week vind ik wel lang 😅

2 jaar geleden

Bij mij geen problemen gehad. 1 dag overtijd en positieve test.

2 jaar geleden

Vanuit fertiliteit via ziekenhuis werden de 2 voor 5 euro testen van de kruidvat aanbevolen. Schijnen de meest betrouwbare te zijb

2 jaar geleden

Zover ik weet hele goede testen. Maar je bent nog geen 9 maanden geleden bevallen(neem ik aan), dus het kan zo maar zijn dat dit normaal is dat je nog niet ongesteld bent geworden. Leuk hè die hormonen. (9 maanden op, 9 maanden af) Succes! Mocht je graag zwanger worden nu, dan hoop ik dat het raak is!

2 jaar geleden

Reactie op Settexx

Ja ik ga morgen even een andere test halen. Misschien is het gewoon een kee ...
Ik ben al 2.5 week niet ongesteld geworden hoewel ik al 2x volgens normaal ritme ongesteld geweest ben.. snap er niks van. Ook niet zwanger.. Die hormonen😅

2 jaar geleden

Hi Settexx, ik had dit vorige week ook. Ik bleef maar testen, uiteindelijk toch ongesteld geworden helaas. Hoe gaat het nu bij jou, ga je nog een test doen?

2 jaar geleden

Die heb ik gebruikt met zn zwangerschap van mn dochtertje en waren gewoon goed! Gaf gelijk positief aan de eerste keer

2 jaar geleden

Hi Settexx, ik had dit vorige week ook. Ik bleef maar testen, uiteindelijk ...
Ja ik denk dat ik morgen even test met ochtend urine. Ik ben namelijk nooit echt te laat. En mocht het weer negatief zijn wacht ik een weekje nog af.

2 jaar geleden

Zover ik weet hele goede testen. Maar je bent nog geen 9 maanden geleden be ...
Nou het is nog niet de bedoeling om zwanger te worden. Daar wouden we liever nog even mee wachten. Verder was mijn cyclus al weer gelijk regelmatig maar misschien nu toch even een keer anders omdat het inderdaad nog geen 9 maanden geleden is.

2 jaar geleden

Reactie op jsg

Ik ben al 2.5 week niet ongesteld geworden hoewel ik al 2x volgens normaal ...
Ja zo raar, vervelend ook dat je niet weet waar je aan toe bent...

2 jaar geleden

Reactie op Settexx

Ja zo raar, vervelend ook dat je niet weet waar je aan toe bent...
Haha ik ben echt as we speak ongesteld aan t worden!

2 jaar geleden

Reactie op jsg

Haha ik ben echt as we speak ongesteld aan t worden!
Nou dan hou ik hoop 😋