6 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou lichaams temperatuur aanhouden omdat ze snel afkoelen buiten en dan zou ik niet langer dan tien/15 minuten. Dan weer even uit t water. Maar ik ben geen expert, dit is wat ik zou doen🙈 mocht dit niet goed zijn dan hoor ik t ook graag!
2 jaar geleden
Wij waren er gisteren een half uurtje in.. net voor de middag slaap.. idd 37.5 graden hadden wij hem. Was lang zat.. en goed geslapen daarna 🥳
2 jaar geleden
Ik ben ook benieuwd! Vorig weekend heeft ons dochtertje (8,5 maand) in een zwembadje gezeten die best koud was. Ik heb haar er na 15 minuutjes even eruit gehaald en laten opwarmen. Uurtje later weer even erin. Ging gewoon goed maar ben wel benieuwd waar ik eigenlijk op moet letten
2 jaar geleden
Wij hebben ook een badje buiten, we gooien er lauw water in, maar geen idee hoe warm het dan is. Ik voel een beetje met m'n hand of het lekker aanvoelt, niet te koud. Voor hem is het ook lekker om een beetje af te koelen met dit warme weer, dus echt 37 graden net als in bad is volgens mij echt niet nodig hoor. Af en toe even voelen of hij geen koude armpjes krijgt natuurlijk. Hij heeft er al 2x zo'n 3 kwartier in gezeten, ging super goed. Met babyzwemmen verwarmen ze het zwembadwater ook, maar dan is het zo'n 30-32 graden. Dat zou je eventueel aan kunnen houden als je een richtlijn wilt :)