8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een klein zwembadje en na ieder gebruik leeg ik hem en maak ik hem schoon. Heb niet echt gemerkt dat ze heel erg in dr eigen urine zat ofzo hoor. Maar ze gaat er ook regelmatig uit om in de tuin verder te spelen. Als je een groter zwembad met filter hebt kan je ook werken met chloortabletten. Dan hoef je hem niet steeds schoon te maken na ieder gebruikt

2 jaar geleden

Dat geloof ik wel ja, maar dat doen ze in bad toch ook? Een hoeveel wordt het verdund met al dat water?

2 jaar geleden

Ik heb een klein zwembadje en na ieder gebruik leeg ik hem en maak ik hem s ...
Ja is ook wel zo. Het is meer mijn gedachte niet dat ze in geel water zit😅 voor de vakantie leek me het handig om een klein zwembadje neer te zetten voor de carvan. En toen dacht ik daaraan. Maar goed dan maar wat vaker schoon water erin.

2 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Dat geloof ik wel ja, maar dat doen ze in bad toch ook? Een hoeveel wordt h ...
Ja misschien ook wel. Valt me inidergeval nooit op

2 jaar geleden

Lekker in de blote billetjes in een badje thuis ♡

2 jaar geleden

Hier vaak ook in de blote bips of anders als er andere mensen bij zijn lekker in een uitwisbare zwemluier. Ze plassen t bad niet helemaal vol 🙈 dus geen paniek

2 jaar geleden

Reactie op Car1990

Lekker in de blote billetjes in een badje thuis ♡
Haha ja thuis snap ik ik dacht zelf aan de vakantie en een badje voor de carvan dus dan denk ik geen blote billetjes 😅

2 jaar geleden

Thuis lekker in haar blootje billetjes. Ook nog een goed voor luieruitslag etc. Elke avond gaat het badje leeg en de volgende dag schoon water 💦