12 Reacties
2 jaar geleden
Hey! Superleuk dat je wilt gaan zwemmen. Wij zijn al een paar keer geweest en doen 'lessen' mee van babyzwemmen. Alles is zonder band, je hebt je kleine zelf vast. Hij kan dan lekker vrij bewegen en alles goed zien. Dus wel ervaring met zwemmen, niet met een band... En als je een half uur tot 3 kwartier gaat zwemmen is dat ook echt lang genoeg voor deze leeftijd ;-)
2 jaar geleden
Ik heb het drijfmaatje die gaat om de nek heen de armen en benen zijn dan helemaal vrij, mn dochter is er helemaal weg van!
2 jaar geleden
Wij hebben ook een drijfmaatje geweldig ding, onze kleine man ging er met 9 weken al in vandoor 🤣. Toen dus toch maar zo'n gekeken band gekocht welke hij ook prachtig vond. Zijn helaas inmiddels al 3 maanden niet wezen zwemmen 😢. Iets met tijdgebrek. Vriend is zojuist voor de 3e keer in 2 maanden op zakenreis naar Engeland voor een kleine week. Gelukkig voorlopig de laatste keer 😅. Laatste fase van de verhuizing.
2 jaar geleden
Wij hebben inderdaad ook de swim trainer! En gaan daarnaast bijna wekelijks babyzwemmen en dat is inderdaad zonder bandjes.
Het is wel handig om op de watertemperatuur te letten. Het babyzwemmen is hier in een extra verwarmd zwembad. Dan kan hij zo’n 45 min zwemmen. Op het vakantiepark afgelopen week was het water 31 graden en toen zijn we 20 min geweest.
2 jaar geleden
Hi, ik heb mijn zoontje van dezelfde leeftijd nu 3x mee gehad om even te “zwemmen”. Eerste keer eventjes in zo’n band/ring gezeten maar kon die net niks in dus heb hem eruit gehaald en hou hem gewoon zelf vast. Voor ons allebei fijner. Een drijfmaatje lijkt me ook een fijne optie maar geen ervaring mee
2 jaar geleden
Let wel op. Sommige zwembaden eisen het gebruik van een zwemband.
Wij waren met 4 maanden in de aquamundo port zelande en haalden Ben even uit zijn bandje. Kwam er meteen een badjuf aan dat hij er terug in moest 😮💨. Heel jammer, wilde even wat anders met hem in het water doen.
2 jaar geleden
Wij hebben een swim trainer en dan de rode. Een band waar onze kleine dame in ligt en gewoon nog keihard kan spetteren in t zwembad. Ik wou dat ze lekker alles kon ervaren en toch veilig rond kan dobberen.
Ik gebruik m heel erg veel want ik ga met onze dame 1x in de 2 weken zwemmen en ze vind het geweldig 😆🥰