11 Reacties

één jaar geleden

Die van ons likt ook aan de vloer en heeft al heel vaak een schoen te pakken gehad. Je kan ze niet altijd in de gaten houden (eventueel bij oppas oid bedoel ik dan). Straks zitten ze in de zandbak te spelen en van alles in hun mond te stoppen, dan ben je er ook niet altijd bij. Zou je niet te druk maken erover, wij zijn ook groot geworden 😊

één jaar geleden

Die van ons heeft al zand gegeten, aan meerdere schoenzolen gelikt, een vlieg gegeten, stukjes papier gegeten etc. Denk dat de meesten dit wel doen en je kan niet overal bij zijn haha. Hij is er niet ziek van geworden trouwens ☺️

één jaar geleden

Zeker! Alles gaat in de mond. Niet ziek er van zover

één jaar geleden

Hier een stuk van een bierviltje en de kaft van een boek 🥲

één jaar geleden

Goed voor de weerstand 😘

één jaar geleden

Same! Van hondenbrokjes, tot slippers, tot hondenspeeltjes, hondenbotjes en stukjes gras… ze gaan er niet dood aan 🤪 goed voor de weerstand

één jaar geleden

Schoenen, de wielen van de wandelwagen, boekenkaften, zand... Kattenbrokjes... Van de week zelfs een vlieg te pakken... Echt alles verdwijnt in t mondje als we niet opletten.

één jaar geleden

Goed voor de weerstand! Zou me er niet te druk over maken 😉. De kleine hier zit regelmatig gras, aarde en zand te eten!

één jaar geleden

Ooo jaa heel herkenbaar 😑

één jaar geleden

Oh ja regelmatig, ik maak me daar echt niet druk om. 😂🙈

één jaar geleden

Hahaha komt vast wel goed. Hier vreet ‘ie dagelijks wel aan een schoen, likt de muur en de vloer. Zet zijn tandjes in het winkelwagenkarretje etc. Alles moet in zijn mond. Heb nog 20 paar ogen nodig.