8 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op BabyMAjong
Die van mij zit nog lekker voorop! Is nu ongeveer 11,5 kilo
Hoelang is hij?
5 maanden geleden
Reactie op xHokeyPokey
Hoelang is hij?
Ehm goeie vraag! Hij is wel vrij lang voor zijn leeftijd, gok zo'n 88 cm
5 maanden geleden
Waarom wil je je kindje naar achteren doen dan? Ik had geen keuze omdat ik met mijn zwangere buik niet meer kon opstappen met haar voorop en het is toch wel praktisch om nog te fietsen die laatste paar weken. Anders had ze echt nog wel een paar maanden voorop gezeten, zoveel gezelliger! Nadeel vind ik ook echt dat ik nu geen fietstassen meer kan gebruiken en geen rugzak op mijn rug kan, anders wordt mn dochter geplet 馃槄 Ik vind het dus wel echt minder praktisch... Maar om antwoord te geven op je vraag: we hebben een Urban Iki, omdat je die makkelijk kunt wisselen tussen meerdere fietsen. We hebben dan maar 1 zitje nodig. De yepp maxi 2 ook overwogen, maar dat was wel meer werk om over te zetten naar een andere fiets. Oja: Ik heb een elektrische fiets en je kunt niet meer bij je accu als het zitje er op zit, dus wel handig als je dan niet 10 minuten aan het klooien bent om het zitje er af te halen 馃榾
5 maanden geleden
Waarom wil je je kindje naar achteren doen dan? Ik had geen keuze omdat ik ...
Toevallig afgelopen aan de fietsenmaker gevraagd of er mogelijkheden zijn voor een fietstas bij een achter zitje. Er is een verlenger waardoor je alsnog een fietstas kan bevestigen, wie weet kan dat bij jou fiets ook.
5 maanden geleden
Reactie op EllenB87
Toevallig afgelopen aan de fietsenmaker gevraagd of er mogelijkheden zijn v ...
Oooh dat zou handig zijn! Bedankt voor de tip! Ik ben alleen een beetje bang dat de fiets dan te zwaar wordt aan de achterkant en gaat kantelen..?