68 Reacties

één jaar geleden

Ik wil ook een 2e… mijn man wil echter nog niet, hij wil liever nog een tijdje wachten omdat onze dochter nog niet zo goed slaapt weegt dit wel soms op ons… maar ik denk dan, ik slaap toch al niet goed of ik er nu voor 1 of voor 2 uit moet 🤷‍♀️ En ik heb dan toch nog 9 maand voor de baby er is… onze meid wordt 30 augustus 1 jaar dus ik hoop stiekem dat hij erna wel een 2e wil… maar we zien wel. Hij geeft aan van sowieso ook een 2e te willen dus ik moet even geduld hebben…

één jaar geleden

Reactie op AnneliesDu

Ik wil ook een 2e… mijn man wil echter nog niet, hij wil liever nog een tij ...
Dat is ook onze overweging om al te gaan proberen. Het kan zo enkele maanden duren voordat je zwanger bent en dan heb je daarna ook nog de hele zwangerschap. Lastig he, geduld hebben! Misschien het nog eens met hem bespreken?

één jaar geleden

Dat is ook onze overweging om al te gaan proberen. Het kan zo enkele maande ...
We hebben net dit weekend gesproken dus ik ga even wachten nu 😉 Voor ons 1e heb ik hem ook zo kunnen overtuigen van het kan nog enkele maanden duren en dan was het direct prijs 😉 dus ik denk dat hij daar wat schrik voor heeft 😛

één jaar geleden

Reactie op AnneliesDu

Snap ik! Ja misschien dat als jullie kleintje nu beter gaat slapen, dat het je makkelijke gaat in je zwangerschap, want anders is dat misschien al mega mega zwaar en daarna een bevalling + baby, dan heb je nooit tijd om ergens soort van bij te slapen misschien? Maar ik hoop voor jou ook dat hij bijdraait! Want uiteindelijk kun je het wel!! Powermama!!

één jaar geleden

Reactie op AnneliesDu

Geloof me het is zwaar! ik heb ervaring. Onze oudste sliep pas goed rond 2,5 jaar. Ik werd zwanger toen ze 1 werd. Met je zwangere buik steeds eruit s nachts. Niet tot minder rusten overdag. Ik was OP!! En dan moet je nog de kraamweken beginnen. De jongste is nu 10 maanden en ze slapen eindelijk goed. Maar ze kwamen daarvoor omstebeurten in de nacht. Als ik 2/3 uur sliep was het veel. Nu ze goed slapen en samen spelen denk ik aaaaah, het heeft ook veel voordelen zo’n leeftijd dicht bij elkaar. Dus achteraf was het de moeite waard. Weet wel waar je aan begint :)

één jaar geleden

Reactie op AnneliesDu

We hebben net dit weekend gesproken dus ik ga even wachten nu 😉 Voor ons 1 ...
Hahaha, ja hem misschien even de tijd geven om te wennen aan het idee. Hopelijk slaapt jullie dochter snel wat beter!

één jaar geleden

Ik was ook zwanger van onze tweede toen de oudste net 1 was geworden. Ik had het niet anders willen zien maar ik had ook wel een beetje een roze bril op.. de eerste maanden waren gewoon echt heel pittig want je krijgt het echt dubbel zo druk. Onze tweede was ook een minder goede slaper als de eerste. Mijn man en ik keken elkaar een week geleden aan en zeiden dat we nu eindelijk weer ons “oude leven” terug krijgen en onze jongste is nu 11 maanden. Maar daar tegenover spelen onze twee meisjes nu al heel erg leuk met elkaar en vind ik het zo geweldig dat ik ze hopelijk een vriendin voor het leven kan geven en hun levensfases niet ver uit elkaar zullen liggen. Wel is mij dit jaar duidelijk geworden dat wij absoluut compleet zijn zo! Dus echt advies kan ik je niet geven.. mijn eierstokken waren ook zo aan het rammelen tussen de eerste en de tweede dat daar weinig ratio tegenover gezet kon worden! 😉

één jaar geleden

Hier een meisje van 10,5 maand en ergens kriebelt het wel. Maar eerst nog ff vakantie vieren en genieten van lekkere wijntjes 😇

één jaar geleden

Ja, wij waren niet bezig met de 2e tot ik opeens opmerkelijke cravings had… Een zeer grote verassing maar uiteindelijk een miskraam geworden. De wens is bij ons beide toch wel groot dat we gewoon lekker onveilig doorgaan… en hopelijk snel (weer) zwanger mag zijn 😊

één jaar geleden

Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar hoor/lees van mensen die alweer een tweede willen. Ik moet er echt nog niet aan denken. 🙈 Ik ben gek op mijn dochter, maar vind het ook veel werk en pittig voor al het andere thuis (huishouden, een stel zijn, een sociaal leven hebben) en zie een tweede kindje daarmee nog niet zitten. Eerst maar eens alles weer echt lekker op de rit krijgen met deze ene baby. 😂

één jaar geleden

Dit ervaar ik ook heel sterk, al een aantal maanden 🙈 mijn man sinds vorige maand ook, wat ons heeft doen besluiten wel bezig te gaan voor een tweede 🤗

één jaar geleden

Bij mij kriebelt het ook al best een tijdje heel erg, mijn man moest er eerst echt nog niet aan denken. Nu zei hij een paar weken geleden zelf ineens laten we er gewoon voor gaan 😊 Hopelijk binnenkort een positieve test in handen

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar hoor/lees van mensen die alweer e ...
Nee hoor, ik kan het me ook echt niet voorstellen om nu al voor een tweede te willen gaan. Weet überhaupt niet of ik het wel wil 😂 Maarja, dit topic vraagt om soortgelijke verhalen dus vandaar dat het misschien lijkt alsof iedereen klaar is voor een tweede, denk ik.

één jaar geleden

Bij mijn zit ook heel groot verlangen naar een tweede! Maar niet persee op hele korte tijd, denk wel er vaak over na maar vind over paar jaar ook goed. Denk dat dit voor iedereen anders is wanneer je er klaar voor bent.

één jaar geleden

Mijn man zei in de kraamweek al dat het wel al tijd werd voor de tweede 😂. Ondertussen zijn we sinds 4 maanden weer bezig om hopelijk snel zwanger te worden.

één jaar geleden

Hier ook hoor, op dit moment 9 weken zwanger van de 2e 🥰

één jaar geleden

Hier 21 weken zwanger van de tweede. Ik wist tijdens de 1e zo zeker dat ik er echt maar eentje wilde, maar het begon zo snel al te kriebelen. Bij onze eerste hebben we er 3 jaar en IVF over gedaan, nu was het in 1x raak 🫣 wel een ontzettende verrassing dus! Inmiddels ook zo hormonaal dat ik nu al denk wel dit een derde keer te willen 😂

één jaar geleden

Hier ook graag de wens voor een tweede. Ik wil alleen wel fysiek weer in optimale staat zijn voor een zwangerschap/bevalling/kraamtijd. Gun mijzelf nog even de tijd hoe lastig ik dat ook vind 🤪

één jaar geleden

Ons zoontje wordt 6 sep. 1 jaar en ik ben nu 6 weken in verwachting! ♥️

één jaar geleden

Reactie op LottieL

Ons zoontje wordt 6 sep. 1 jaar en ik ben nu 6 weken in verwachting! ♥️
Gefeliciteerd ❤️