71 Reacties

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Hier pcos en vsn de eerste met moeite zwanger geworden door heel medisch tr ...
Ik ben zo iemand die dagenlang thuis zit….sorry maar zo iemand werkt ook hard hoor🤦‍♀️

één jaar geleden

Ik ben zo iemand die dagenlang thuis zit….sorry maar zo iemand werkt ook ha ...
Dat zeg ik ook niet je hebt mij niet horen zeggen dat het niet hard werken is, maar mijn oma bijvoorbeeld had 13 kinderen op een gegeven moment gaat het oudste kind de jongeren kinderen verzorgen zo ging dat vroeger dus mijn oma had het relatief “relaxed”. Dat is wat ik er meer mee bedoelde te zeggen. Ik werk fulltime met 2 kinderen en ook nog eens een zware baan met deadlines. Als je kids dan dicht op elkaar zitten met slapeloze nachten voelt alsof je leeft in the apocalyps. Maar je komt er pas achter hoeveel werk meerdere kids hebben is totdat ze er zijn. Ik dacht het altijd zwaar te hebben met 1 maar met 2 nu is wel hele andere koek. Dus niet weg te nemen dat vrouwen die thuis blijven het niet zwaar hebben want believe me ik ben blij als ik soms weer even naar kantoor kan. Ik hou van mijn kids maar voltijd thuis met hun drijft mij tot waanzin dus repect!

één jaar geleden

tussen de mijne zitten exact 1 jaar en 1 dag, dus na 3 maanden was ik terug zwanger. kleinste nu 6 maanden, ik geef toe het is soms zwaar maar ik zou het direct terug doen, echt waar!

één jaar geleden

Onze uk is al 6 maanden, maar wij zitten al wel te overwegen om ervoor te gaan.. Ik vind zwanger zijn niks en de eerste 4 maanden van de baby ook niet🙈 dus dan kan er maar van af zijn🤷‍♀️ Daarnaast lijkt het me ook leuk als ze qua leeftijd dicht op elkaar zitten. Ook weet je niet hoe lang t duurt voordat je weer zwanger bent

één jaar geleden

Ik vind het idee van een 2e heel leuk maar vond zwanger zijn niet altijd prettig.. al die kwaaltjes! Daarnaast hebben we een eigen zaak en zijn wel bang wat een 2e erbij met ons leven gaat doen. Maar we willen wel heel graag een groot gezin. Een beetje spannend allemaal. Maar Al met al, we staan er wel open voor, mocht het ongepland ons overkomen❤️

één jaar geleden

Hier denken we er nog (lang) niet aan, ik wil eerst mij volledig kunnen richten op mijn eerste kind voordat ik een aandachtsverdeler zoals een zwangerschap erbij wil. Pas als ze 1.5 jaar is misschien.

één jaar geleden

Ik had het ook dochter van 3 mei 2021 en weer zwanger bij 7 maanden!

één jaar geleden

Ja! Ons zoontje is van 8september en we zijn nu 14weekjes zwanger van ons 2e wondertje 💗💙

één jaar geleden

Wij willen heel graag al weer gaan voor een tweede, maar ik wil echt graag mijn lichaam de tijd gunnen om te ontzwangeren. Daarnaast genieten we ook maximaal van ons zoontje dus dat leidt wel af 🤪

één jaar geleden

Reactie op JChristine

Ik begrijp je helemaal! Ik gebruik ook de minipil maar al wel een paar keer ...
Dankjewel 🙏 Ik zie dit nu pas, sorry! Ik had op een dag echt ijskoude voeten, waarbij niets hielp. Het voelde alsof mijn voeten heel lang in een diepvries zaten 😭 ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook. Een week later ging ik testen en toen was het positief, dus dit keer dacht ik oke.. en idd het was raak 😭 Ik moet zeggen dat ik vanaf dag 1 al last heb van alle kwalen die je kan krijgen met de minipil. Elke dag diarree, overgeven en bloedingen. De huisarts had al gezegd dat mijn lichaam de minipil niet goed opneemt

één jaar geleden

Ons kind is 6 maanden oud en wij zijn weer in verwachting 😊😊

één jaar geleden

Ik ben echt even in shock, net erachter gekomen dat ik weer zwangern ben. 3-4 weken, super dankbaar uiteraard maar totaal niet gepland en zeeer verbaasd na moeilijk zwanger worden via vruchtbaarheidstraject bij onze zoon.. Kan iemand mij please vertellen dat dit goed komt😅 ik sta te trillen op mijn benen

één jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Ik ben echt even in shock, net erachter gekomen dat ik weer zwangern ben. 3 ...
Bij mij gebeurde dit na mij eerste ook maar dan wat sneller na 12 weken al haha. Nu moeder van een zoontje van 17 maanden en een zoontje van 6 maanden (11 maanden verschil dus na 3 maanden weer zwanger)het is heel hectisch maar met momenten ook mega leuk. Vooral met de wetenschap dat ze straks mega veel aan elkaar gaan hebben. Het komt goed! Niet teveel zorgen maken! Hier even een foto voor het beeld😝

één jaar geleden

Dankjewel voor je reactie en wat een prachtige foto🥰 Het moet allemaal echt bezinken, alle praktische zaken schieten door mijn hoofd... Ik kan het gewoon echt nog niet bevatten.. alsof het een droom is

één jaar geleden

Reactie op survivalguide

Bij mij gebeurde dit na mij eerste ook maar dan wat sneller na 12 weken al ...
Mag ik vragen of je borstvoeding geeft? Zo ja, geef je ze dan beide borstvoeding? Ik ben zelf ook zwanger en heb een baby van 6 maanden die volledig bv krijgt. Ik weet niet hoe ik het moet aanpakken 🥹

één jaar geleden

Ik ben er vorige week net achter gekomen dat ik weer zwanger ben.... Nu dus ongeveer 4 weekjes.. Ons meisje wordt 4 april 7 maand... Dus zal ook niet veel leeftijdsverschil tussen zitten 🤭 Niet gepland, maar wel welkom! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Tess429

Ik ben er vorige week net achter gekomen dat ik weer zwanger ben.... Nu dus ...
Gefeliciteerd! ☺️ dan zitten we een beetje in hetzelfde qua leeftijd babies (09 maart 7 maand) en nieuwe zwangerschap haha. Wij ons ook niet gepland maar zeer welkom. Ik vind het wel erg spannend, hoe voel jij je?

één jaar geleden

Reactie op melson

Mag ik vragen of je borstvoeding geeft? Zo ja, geef je ze dan beide borstvo ...
Hi! Ik heb mijn eerste 8 weken bv gegeven helaas lukte het niet langer want hij was dysmatuur geboren (2,2 kg) en kon slecht aanhappen en had hele erge reflux en huilde daardoor veel. Was een heel gedoe met kolven en ging er mentaal een beetje aan onderdoor productie liep daarom Ook terug. Bij de tweede dacht ik ik probeer het weer maar ook hij hele erge verborgen reflux en krijste 18 uur per dag de eerste 3 maanden. Dus was er weer snel klaar mee😅 kan me voorstellen dat het een uitdaging is met 2 straks alleen wanneer de baby wordt geboren is je kindje al zowat 1,5 jaar oud. Als ik kijk naar mijn eigen zoontje die nu 1,5 is drinkt hij alleen een beker halfvolle melk en verder eet hij alles wat wij ook eten dus de vraag is of je dan uberhaupt nog wel Bv geeft.

één jaar geleden

Vorig jaar was ik alweer zwanger van de derde. De oudste is vorige maand 3 geworden. Maar ik had er 3 onder 3. Pittig maar een heel rijkdom. Hoop dat ze veel aan elkaar hebben als ze ouder zijn.

één jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Gefeliciteerd! ☺️ dan zitten we een beetje in hetzelfde qua leeftijd babies ...
Ik vind het ook zo spannend!! Maar komt vast allemaal goed. Ik voel me eigenlijk best goed! Wel vermoeid , wat ik echt enorm herken van mn vorige zwangerschap, maar heb nu echt haast geen eetlust. Net alsof ik telkens een beetje misselijk van het eten wordt en dat had ik de vorige keer totaal niet, toen at ik alles wat los en vast zat haha. Hoe voel jij je??