71 Reacties

één jaar geleden

Bijna 2 weken geleden erachter gekomen dat we weer zwanger zijn van onze 4e🙈 3 meiden van 4,5 2,5 en 7maanden Uitgerekend half november 7 april vroege echo gepland. Deze zwangerschap was een hele grote verassing maar niet minder welkom als de andere 3 kinderen. Heb tussen nr 2 en 3 ook nog een vroege miskraam gehad met 5.3 Dus extra dankbaar voor deze kleine uk. Al heb ik wel wat tranen gelaten dat ik de test in handen had. Mijn eerste gedachte was echt hoe ga ik dit doen.

één jaar geleden

Reactie op Jnn91

Bijna 2 weken geleden erachter gekomen dat we weer zwanger zijn van onze 4e ...
Gefeliciteerd ❤️🌺

één jaar geleden

Reactie op Tess429

Ik ben er vorige week net achter gekomen dat ik weer zwanger ben.... Nu dus ...
Gefeliciteerd ❤️🌺

één jaar geleden

Reactie op Tess429

Ik vind het ook zo spannend!! Maar komt vast allemaal goed. Ik voel me eig ...
Jaa zo spannend he hihi! Maar ik heb ook echt vertrouwen dat alles goed komt en dat het voor de kleintjes straks zo leuk is dat ze lekker dichtbij elkaar zitten qua leeftijd. Fijn dat je je goed voelt! Ik gelukkig ook redelijk, wel ook heel erg vermoeid, doe soms een dutje mee met mijn zoontje🙈 Geen eetlust hebben herken ik wel.. ik begin sinds 2 dagen nu geen avondeten meer te eten en licht misselijk, vorige zwangerschap 6 weken lang erg misselijk geweest, hoop dat het deze keer meevalt; maar vrees ervoor.. Wat ik nu eet zijn voornamelijk koekjes en fruit 🙈 of naturel chips, vind het erg moeilijk om normaal te eten, alles ineens zo vies..

één jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Ik ben echt even in shock, net erachter gekomen dat ik weer zwangern ben. 3 ...
Gefeliciteerd ❤️🌺 Het komt allemaal goed! Echt waar! Spreek uit ervaring 😊 Luister goed naar je lichaam, pak voldoende rust. Slaapjes samen doen met je zoontje. You can do this mama 💪🏻 😘

één jaar geleden

Reactie op mamsiee

Ons kind is 6 maanden oud en wij zijn weer in verwachting 😊😊
Gefeliciteerd ❤️🌺

één jaar geleden

Reactie op Jnn91

Bijna 2 weken geleden erachter gekomen dat we weer zwanger zijn van onze 4e ...
Wauw gefeliciteerd! Wat geweldig zo'n groot gezin 🥰 al snap ik ook dat je even erg schrok omdat het zo snel is, maar voor de kindjes sowieso super leuk! Hoe voel jij je? Hoe heb jij het ervaren met je vorige zwangerschappen het zwanger zijn en nog een kleintje hebben rond lopen? Ik ben wel heel benieuwd... ook fysiek enzo, met kindje tillen bijvoorbeeld en misselijkheid

één jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Wauw gefeliciteerd! Wat geweldig zo'n groot gezin 🥰 al snap ik ook dat je ...
Dank je. Ik ben met vlagen misselijk. Zo paar dagen wel en dan weer niet. Ben wel heel erg moe lig altijd vroeg op bed ook al slaap ik niet. Doe smiddags vaak een dutje mee met de 2e en 3e. Ik vond het wel vrij pittig, maar Ik nam ook veel rust. Bij de 2e al gestopt met werken met 10 weken ivm misselijkheid. En veel hulp van mijn moeder. Mijn 2 oudste kindjes liepen allebei met 12 en 16 mnd. En traplopen deden ze al voor het jaar. Dus het viel qua tillen reuze mee. Laatste 4 weken van de zwangerschappen was mijn man thuis dus nam veel over. Mijn man werkt in het buitenland en is 4 weken thuis en 4 weken weg. Nu er zo kort tussenzit ben ik wel heel benieuwd hoe ik dit ga ervaren. 2 jaar verschil is echt nog wel te doen is mijn ervaring. Nu heb ik echt wel even angst hoe ik dit straks ga doen als ik alleen ben.

8 maanden geleden

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepland zwanger haha! Hartstikke gewenst al moet ik eerlijk gezegd wel écht even wennen aan het idee. Ik lees weinig vergelijkbaars in de geboorteclub van mei 2024 dus ben benieuwd of hier meer vrouwen zijn die in september 2022 zijn bevallen en nu in verwachting zijn van de volgende! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op babywillem

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepl ...
Wat leuk! Ik ben ook in september 2022 bevallen van onze dochter en nu weer zwanger! Als alles goed mag gaan ben ik eind april uitgerekend 🥰

8 maanden geleden

Reactie op babywillem

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepl ...
Gefeliciteerd! Hier ook, onze dochter is van september 2022 en ik ben nu uitgerekend in december, dus al aardig onderweg inmiddels 😬

8 maanden geleden

Reactie op babywillem

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepl ...
Ik! Zelfde maanden als jij 😄

8 maanden geleden

Zó leuk! Gefeliciteerd meiden 🥰 Ben benieuwd hoe jullie het gevoel ervaren. Ik heb ergens de angst dat ik nu niet voldoende van mn eerste kindje heb kunnen genieten of zo 🤷🏼‍♀️ voelt allemaal een stuk onzekerder dan de vorige keer zwanger en die had ik niet zien aankomen

8 maanden geleden

Reactie op babywillem

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepl ...
Gefeliciteerd!! Hier ook zwanger weer, januari 2024 komt hij eraan. Gisteren mooie 20 weken echo gehad. Vind het ook spannend, vooral het hebben van twee kinderen met 16/17 maanden leeftijdsverschil

8 maanden geleden

Onze dochter vorige week een jaar geworden en inmiddels alweer bijna 19 weken zwanger van nummer 2

8 maanden geleden

Reactie op babywillem

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepl ...
Onze dochter wordt eind deze maand 1 en we hebben net de 1e echo gehad. Als alles goed gaat dan zal de baby in april geboren worden. 🥰

8 maanden geleden

Ik had nu ruim 10 weken zwanger moeten zijn. Helaas is het kindje bij 6 weken gestopt met groeien en heb ik afgelopen vrijdag de miskraam moeten opwekken met medicatie. 😢 Komende maandag controle echo.. toch wel spannend. Besloten dat we nu eerst even 1x mijn menstruatie terug op gang laten komen en daarna weer gaan proberen. 🍀🌈

8 maanden geleden

Reactie op babywillem

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepl ...
Wat leuk, gefeliciteerd🥰 Ik ben momenteel 27 weekjes zwanger van onze 2e, ons 1e zoontje is 9 september 2022 geboren. Bij ons was het zeker ongepland en totaal onverwacht ook na een vruchtbaarheidstraject voor ons 1e zoontje, maar mega dankbaar en blij😇🙏 Ik moest ook echt even wennen aan het idee, al helemaal omdat ons zoontje nog maar 5 maandjes was toen ik het ontdekte en ik mij daardoor schuldig voelde tegenover hem. Maar inmiddels zie ik het juist als het mooiste cadeau wat je een kindje kan geven, een maatje voor het leven💙

8 maanden geleden

Reactie op Kimannelise

Wat leuk, gefeliciteerd🥰 Ik ben momenteel 27 weekjes zwanger van onze 2e, ...
Zelfde hier! Onze eerste dochter is van 12 september, zwanger geworden met IVF na een lange paar jaren. Nu 24 weken zwanger van onze tweede dochter, helemaal spontaan zwanger geraakt de eerste maand dat we het probeerden. Heel onverwacht maar zeker net zo'n cadeautje als bij de eerste 🥰

8 maanden geleden

Reactie op babywillem

Update 🤰🏼 5 maanden geleden plaatste ik dit bericht en nu ben ik ongepl ...
Wat leuk! Ik ben ook in september 2022 bevallen van ons tweede kindje en nu 6 weken zwanger van de derde. Ongepland 🤭 maar super welkom! Een cadeautje 🥰