5 Reacties

één jaar geleden

Hier gisteren avond toevallig voor het eerst. Ze begon in de stoel met eten maar na een kwartiertje ofzo huilen, uit de stoel proberen te klimmen en heel onrustig bewegen. Ik haal haar uit de stoel en ze loopt zo naar mijn bord om verder te eten. Ik zat op de bank te eten, zij zat in de kinderstoel naast me, dus toen ok haar uit de stoel ging halen had ik mijn bord op de salontafel gezet. Ik heb daarna haar bord op de salontafel gezeten toen heeft ze nog meer dan de helft gegeten van wat er op het bord zat. Ik denk dat ze het gewoon niet leuk vond dat ik gewoon op kon staan en heen en weer kon lopen en zij vast zat in de stoel.

één jaar geleden

Zou hij al te honger hebben? Dan voor het eten al iets aanbieden. Hier gaat een Cracottes of rijstwafel vaak goed naar binnen rond half 5/5 uur. En dan half 6/6 uur aan tafel.

één jaar geleden

Ik volg. Hier precies hetzelfde! Dacht aan sprong 8 misschien? Weet het ook niet verder..

één jaar geleden

Hier ook echt precies het zelfde ! Het begon hier met pijn aan zijn oren waardoor hij niet wilde eten, dachten we maar het is inmiddels al twee weken aan de gang. Hier begint het ook voor het eten en pas na een paar happen wordt die rustiger. Wij laten hem nu zelf eten en dat gaat wel iets beter. Bordje op zijn blad en hij eet met zijn handen, als we een lepel aanbieden raakt hij weer helemaal in paniek. Ik volg even mee en hoop dat er goede tips tussen zitten. Succes met jullie kleine igv!

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Zodra ze de eerste hap binnen heeft gaat het goed en eet ze alles op, maar op het moment dat ze in de stoel wordt gezet is het gillen. Vooral als ze even moet wachten. Ik dacht een combi van honger en moe, of inderdaad sprong 8? Hopelijk gaat het snel weer over