90 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Nuttybowl9

Ja hier ook! Maar pas ná de bevalling. Zijn er meer die dat hebben?
Ik ook! Geen streep of straie te zien en nu na de bevalling, inmiddels 9 weken geleden, is er nog (licht) een streek te zien en vrij veel straie aan de rechterzijkant!

één jaar geleden

Ik heb mooite met opstaan (na slapen of zitten), want mijn enkel(gewrichten) doen zo'n pijn. Heb dit ook in mijn duimen.

één jaar geleden

2: maanden na bevalling ' nog steeds erg vergeetachtig. verder heb ik pijn aan mijn voetzolen en in de gewrichten in mn handen.

één jaar geleden

Reactie op Sacha002

Heel vreemd, maar mijn schaamlippen zijn gekrompen 🙈 heb wel een knip geha ...
Dit heb ik dus ook! Geen knip wel gescheurd..

één jaar geleden

Reactie op Nuttybowl9

Ja hier ook! Maar pas ná de bevalling. Zijn er meer die dat hebben?
Ja! Hier ook. Super gek.

één jaar geleden

Obstipatie al een aantal weken. Ik denk dat er misschien wel wat verzakt is door de bevalling. Dat maakt me onzeker omdat ik bang ben dat het niet meer goed komt ofzo. Ook niet echt een kwaaltje om aan anderen te vragen of zij dit herkennen haha

één jaar geleden

Reactie op Sacha002

Heel vreemd, maar mijn schaamlippen zijn gekrompen 🙈 heb wel een knip geha ...
Had dit na mijn 1e bevalling ook. Leek wel alsof ze het wat strakker hadden dicht genaaid. Uiteindelijk is t ook zo gebleven… Volgens m’n vriend was het er mooier op geworden. Bij deze bevalling een mini hechting, dus denk dat t er nog mooi uitziet, maar heb nog niet echt durven kijken🙈

één jaar geleden

Reactie op Sacha002

Heel vreemd, maar mijn schaamlippen zijn gekrompen 🙈 heb wel een knip geha ...
Hier ook! Ben er wel blij mee, vond ze voor de bevalling echt een broodje kebab 😂

één jaar geleden

Ik heb hele pijnlijke voeten

één jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Obstipatie al een aantal weken. Ik denk dat er misschien wel wat verzakt is ...
Dit herken ik! Ook obstipatie en hierdoor aambeien 😫😫😫😫

één jaar geleden

Mijn voeten doen heel erg veel pijn 😩 vooral in de ochtend als ik opsta uit bed

één jaar geleden

Reactie op Lias0703

Mijn voeten doen heel erg veel pijn 😩 vooral in de ochtend als ik opsta ui ...
Hier dus ook! 😢

één jaar geleden

Ik zie slecht en als ik te veel doe ga ik vlekken zien. Al 10 weken… ☠️ verder dacht ik dat er iets met m’n pinken was want die doen zeer, maar ontdekte laatst dat dat komt doordat ik te veel op m’n telefoon zit met m’n pink onder m’n telefoon 😂 Iemand zegt trouwens last van de duimen, maar volgens mij komt dat vaak als je je baby veel oppakt onder de oksels. Om dit te voorkomen kun je eventueel proberen je baby vaker met platte handen onder de schouders en het kontje/ruggetje te pakken! Beetje ongevraagd advies. 🫣

één jaar geleden

Reactie op Paula29

Nou ik krijg dus nu pas striae, echt oneerlijk.. gelukkig alsnog maar twee ...
Ik ook pas erna! 😬

één jaar geleden

Hier ook geen okselhaar 😅 en m'n haar op m'n hoofd groeit meeega snel. Wel "verlies ik iets down there", het is geen urine en geen bloed, maar weet niet zo goed wat wel....irritant is het wel. Voelt elke keer alsof je ongesteld geworden bent oid. Ook op de meest random momenten...😑

één jaar geleden

Reactie op EmmaBrom

Hier ook geen okselhaar 😅 en m'n haar op m'n hoofd groeit meeega snel. We ...
Dat okselhaar ja. Ik had er helemaal geen erg in tot ik het hier las. En dat verliezen van iets ja.. beetje vreemd😬

één jaar geleden

Reactie op Lias0703

Mijn voeten doen heel erg veel pijn 😩 vooral in de ochtend als ik opsta ui ...
Oh dit heb ik ook, alleen mijn linkervoet. Alsof iemand mijn spijkers onder mijn voet prikt. Mijn linkerduim zit ook elke ochtend ‘vast’ .. pijnlijk!!!

één jaar geleden

Reactie op daantjebanaantje12

Dit herken ik! Ook obstipatie en hierdoor aambeien 😫😫😫😫
Ik herken dit helaas ook. De vk had aangegeven dat ik wrs een verzakking heb en moet naar de bekkenbodemfysio. Verlies ook urine blijkbaar, heb ik helemaal niet in de gaten gehad omdat ik al die tijd inlegkruisjes droeg. Ging me van de week uitkleden om te douchen en moest niesen en het liep zo langs mn benen 😫

één jaar geleden

Reactie op Daja93

Carpaal tunnel syndroom ... echt super onhandig met een baby die hele tijd ...
Ga naar een oedeemtherapeut. Je houd vocht vast en die duwd op de zenuwen.. als je er lang mee wachten gaat het niet meer weg

één jaar geleden

Reactie op Cherryl__

Ik herken dit helaas ook. De vk had aangegeven dat ik wrs een verzakking he ...
Heel naar! Ik heb ook een afspraak staan komende week. Geen urineverlies, maar kan geen windjes ophouden 😫 Heb nu lidocaine zalf en wederom macrogol zakjes. Druk bezig vezel inname te verhogen…