9 Reacties
één jaar geleden
Ik denk dat het vooral te maken heeft met alles wat beperkend aan voelt. Hier ook t geval. Alles wordt uitgetrokken. Helaas krijsend van de koude handjes en zo. Dus niet heel handig 🙈
één jaar geleden
Mijn zoons hadden dit ook. Ik deed als ik ging fietsen een gevoerde broek aan en winterjas die eigenlijk maatje te groot is, dan bleven hun handen in de mouwen zitten en hadden ze het zo iets warmer. Waren ze het overigens ook niet altijd mee eens, maar met afleiden was het wel te doen
één jaar geleden
Misschien gewoon een extra laagje gewone kleding? Shirtje met lange mouwen en een maillotje ofzo?
één jaar geleden
Die van mij wilt geen muts of handschoen. Een capuchon is ook al een drama. De winterjas is wel oké. Verder zijn sokken ook een drama. Dus bekend probleem. En als alles aan is en je haar vastzet op de fiets stopt ze uiteindelijk met huilen of is ze hysterisch. Ik merk wel bij afleiding vergeten ze te klagen 😂.
één jaar geleden
Het zelfde hier wij doen zoals hier boven ook benoemd werd een exstra laagje er onder die kan ze niet uitkrijgen en heeft ze het toch wat warmer