48 Reacties
één jaar geleden
Ons zoontje is bijna 15 maanden en ben nu 18 weken zwanger. Onze overweging was dat we dan sneller uit de ‘babyfase’ zijn. Leek mij juist pittig om als je ene kindje veel zelfstandiger is die babyfase opnieuw door te moeten. En hadden ook niet verwacht dat het zo snel alweer zou lukken. Merk wel dat het lichamelijk zwaarder is, ons mannetje loopt gelukkig al goed, maar moet hem toch regelmatig optillen etc. Denk dat voor beiden wat te zeggen is, kan me ook voorstellen dat mensen juist wachten tot de oudsten wat zelfstandiger zijn
één jaar geleden
Ik krijg soms kriebels voor een 3e kindje.
Maar op dit moment laat onze situatie het niet toe en dat is op dit moment belangrijker.
Ik hoop tegen de tijd dat onze zoon 3 wordt wèl voor een 3e kindje te kunnen gaan. Dat is echt een wens van ons.😊
één jaar geleden
Hier sins 4 maanden weer aan het proberen voor een broertje of zusje het kriebelt enorm(mijn dochtertje is 1,5)
Ik heb zelf een groot leeftijdsverschil met mijn broer (7jaar) maar toen men ouders een zus adopteerde van 2 jaar ouder vond ik dat super leuk omdat je meer dingen samen kon doen
Vandaar dat wij er wel echt bewust voor kiezen dan we er 2a 3a 4 jaar er tussen willen hebben (je weet natuurlijk nooit hoe snel een 2e lukt als een 2e lukt )
Voor iedereen die aan het proberen is voor een broertje of zusje ik wens jullie al het geluk toe ❤️
10 maanden geleden
Wij willen samen dolgraag een marathon lopen. Dit gaan we in april doen. Besloten om daarna voor een 2e kindje te gaan. Ik wil namelijk niet de marathon moeren afzeggen omdat ik zwanger ben 😉. Mijn vorige zwangerschap was zeer heftig qua ziek zijn, dus ik kan dan echt niet fit genoeg zijn voor een marathon. Zonder de marathon op de planning waren we er denk ik al voor gegaan....
10 maanden geleden
Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e. Mijn uitgerekende datum zal ongeveer zijn dat ze twee jaar schelen.
10 maanden geleden
Mijn dochter is 17 maanden, ik ben 2 weken terug gestopt met borstvoeding en we gaan er weer voor nu. Ik moet nog wel een cyclus krijgen, maar hopelijk hoeven we niet te lang te proberen. Bij de eerste was het direct raak. 🫣
10 maanden geleden
Ik ben inmiddels 38 weken zwanger van nummer 2. Zal ongeveer 17 maanden tussen zitten. Wij gingen het weer proberen na 9 maanden en het was gelijk raak
10 maanden geleden
Mijn zoontjes schelen 1 jaar en bijna 3 maanden de jongste is nu iets ouder als dat de oudste was toen hij geboren was. Het is heel leuk nu omdat ze leuk met elkaar spelen en knuffelen enzo maar in het begin vond ik het best lastig soms. En nu ook als we weer een periode slecht slapen 😅. Toch zou ik ook heel graag een derde willen maar dan wil ik wel wachten tot onze jongste ook twee is.
10 maanden geleden
Reactie op msde
He wat leuk hier is het een jaar en14 dagen! Ik vind het heerlijk en zo gez ...
Hahaha! Hier stiekem precies hetzelfde, alleen zou mijn lichaam dat op dit moment nog niet aankunnen. (Flinke bekkenklachten) En manlief ziet een derde kindje helaas niet zitten. Wie weet denkt hij (of ik) daar in de toekomst anders over😅
10 maanden geleden
Er zit precies 1.5 jaar tussen mijn eerste en de tweede. De oudste is nu 3 en de jongste 1.5. Dit zijn écht tropenjaren. De dagen dat ik alleen met ze thuis ben zijn echt heel intensief. Maar ik zou het niet anders willen. Zeker voor over een paar jaar vind ik het heel fijn dat ze zo dicht op elkaar zitten.
10 maanden geleden
Hier is de 2e 3 weken geleden geboren. Gaat tot nu toe prima! Je merkt echt dat je al meer ervaren bent dus voeden/luiers verschonen gaat veel sneller. Je bent ook echt makkelijker met een tweede (je moet ook wel) dus al met al valt het mij alles mee. Moet wel zeggen dat wij hele makkelijke ukkies hebben qua karakter❤️
10 maanden geleden
Onze dochter is nu 16 maanden en wij willen het vanaf deze maand weer gaan ‘proberen’