48 Reacties

10 maanden geleden

Onze dochter is 16 maanden! Wij hebben afgelopen september besloten mijn spiraal eruit te halen. Begin januari een positieve zwangerschapstest en nu inmiddels 7 weekjes zwanger! Ook haar broertje of zusje is uitgerekend eind augustus/begin september, dus dan zal het precies 2 jaar schelen. Wij hebben bewust hiervoor gekozen zodat er niet een te groot leeftijdsverschil tussen zit. Als we zien hoe leuk ze kan spelen met haar vriendjes en vriendinnetjes, kunnen we alleen maar bedenken hoe leuk het straks gaat zijn als gezinnetje van 4!

9 maanden geleden

onze jongen wordt in juli grote broer 🤗 we krijgen een dochter 💕

9 maanden geleden

Inmiddels ‘alweer’ 30 weken zwanger van ons tweede zoontje! 🩵 In april ben ik uitgerekend, zo benieuwd!

9 maanden geleden

Inmiddels 23 weken zwanger van nr 2. Onze zoon krijgt een zusje in mei 🥰

9 maanden geleden

Hier alweer ruim een half jaar aan het proberen maar helaas nog niet zwanger. Ik dacht ik deel dit ook even want vind het zelf soms lastig om te lezen dat iedereen alweer zomaar zwanger lijkt zonder problemen ☺️ maar er zullen er vast meer zijn waarbij het niet zomaar raak is en ik vind dat ook belangrijk om te delen♥️ iedereen die weer zwanger is, gefeliciteerd 🩷💙

9 maanden geleden

wij kiezen er bewust voor om er wat jaartjes tussen te laten. eerste jaar was erg pittig met ons zoontje en willen nu juist graag optimaal genieten en alle aandacht voor hem hebben. er is simpelweg gewoon nog even geen ruimte in ons hart voor een 2e en dat is ook prima! mensen in onze omgeving maken al wel eens opmerkingen wanneer de 2e komt. maat ik vind dat de beslissing er ook mag zijn als je hier bewust nog niet voor kiest. ons zoontje is trouwens 17maanden. ons ideaal beeld is om er eens over na te gaan denken zodra hij een jaar of 4 is en naar school gaat.

9 maanden geleden

Reactie op Teske91

Hier alweer ruim een half jaar aan het proberen maar helaas nog niet zwange ...
Ik ben met medicatie zwanger geworden van de eerste. Ik heb pcos en ik gaf borstvoeding. Ik ben pas deze week voor het eerst ongesteld geworden sinds de bevalling. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, maar je bent niet de enige❤️

9 maanden geleden

Net gisteren mn spiraal laten verwijderen. We gaan t dus nu rustig aan weer proberen. Nog geen druk of vanalles testen. We gaan t eerst zien :)