33 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben “alvast” een trybike 3 wieler gekocht 😊

één jaar geleden

Wij gaan voor zo’n wobbel board!

één jaar geleden

Ballenbak is het hier geworden 😊

één jaar geleden

Ik vind het ook lastig. Zit nu te denken een aan keukentje!

één jaar geleden

Ons meisje is 1 geworden op 3 Augustus. We zijn naar Pairi Daisa geweest. Omdat ze dierentuinen leuk vind. Bubbelmachine, bubbels vind ze hilarisch en muziekinstrumenten omdat ze muziek zo leuk vind.

één jaar geleden

Wij gaan voor de banwood 3 wieler

één jaar geleden

Ik vind het ook lastig, vooral omdat z’n broer al zoveel heeft 😅 ballenbak en wobbel hebben we al in huis van de oudste, is echt een succes geweest en er is lang mee gespeeld. De jongste krijgt stapelstein, goeie dingen over gelezen en hopelijk ook veel en lang plezier ervan.

één jaar geleden

Wij gaan voor functioneel 🙈 wij kopen een fietsstoeltje. We heb en er nu 1 te leen en ze vind het super leuk. Ze krijgt van familie al veel cadeaus. Wij hebben een verlanglijstje zodat familie kan kiezen wat wij nog niet hebben 😅😁

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ik vind het ook lastig, vooral omdat z’n broer al zoveel heeft 😅 ballenbak ...
Hoorde net van iemand dat ze bij de Decathlon ook een plank hebben zoals een wobbel. Misschien een tip voor mensen die zoiets willen aanschaffen. Het is daar goedkoper. Vraag me niet hoeveel ofzo

één jaar geleden

Reactie op mamavannoah

Wij gaan voor de banwood 3 wieler
Is dat niet pas vanaf 2 jaar?

één jaar geleden

Onze dochter krijgt een Dinkum Doll met wat kleertjes, met een rotan poppebedje en wagentje (2e hands)🤩 Voor onze zoon hadden er destijds en Pikler driehoek👌🏼. Ook een aanrader

één jaar geleden

Reactie op BabyMAjong

Ik vind het ook lastig. Zit nu te denken een aan keukentje!
Wij gaan ook voor het keukentje!

één jaar geleden

Reactie op 1991Lisanne

Wij gaan voor functioneel 🙈 wij kopen een fietsstoeltje. We heb en er nu 1 ...
Heb je nog wat leuke tips die je op het verlanglijstje hebt staan? 😉

één jaar geleden

Reactie op Mevrouw A

Wij gaan ook voor het keukentje!
Wij hebben ook een keukentje gehaald. Wij hebben 2e hands eentje gescoord

één jaar geleden

Reactie op Bloem____

Heb je nog wat leuke tips die je op het verlanglijstje hebt staan? 😉
Bjay krab, vtech toet toet auto's, kruiptunnel ikea eventueel met tentje, montessori UFO, deplay muziek drum, stuurtje voor kinderwagen, boekjes en badspeelgoed 😁

één jaar geleden

Reactie op Zomerbaby22/Winterbaby25

Is dat niet pas vanaf 2 jaar?
Klopt hoor, beetje op de groei. Ons zoontje krijg destijds een trybike voor z'n verjaardag en die is ook vanaf 2 jr. Daar kon ie met ruim 1 jaar met gemak op 😃

één jaar geleden

Reactie op mamavannoah

Klopt hoor, beetje op de groei. Ons zoontje krijg destijds een trybike voor ...
Ah, goed om te weten! :)

één jaar geleden

Wij hebben een hele verzameling van Toet Toet autootjes gekocht en een doos Duplo 🙈

één jaar geleden

Wij hebben voor ons meisje een scoot & ride highway kick gekocht En lijstje gemaakt voor familie Van overgrootoma al een schommel zodat we in de zomer al gebruik konden maken

één jaar geleden

Hier de tweede, dus veel al in huis. Wij gaan voor extra Duplo.