737 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Bomide

Sprong 4 en verkouden; mijn dochter geeft onderhand iedere avond na haar vo ...
Kan wel dat verkoudenheid in de avond erger wordt. Ik heb dat zelf ook. Probeer een gesneden ui naast haar bedje. Ik lees daar toch wel goede dingen over.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Wat doet ze dan bij jou. Huilen? Bij mij is de speendrama steeds groter aa ...
Idd speen drama

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Idd speen drama
Onze dochter heeft dit ook ineens sinds 1,5 week, terwijl ze eerst nooit wakker werd voor haar speen. Zou dit bij sprong 4 of slaap regressie horen denken jullie? Ook drinkt ze minder dan eerst, handjes in de mond stoppen, dingen proberen te pakken, met speen spelen

één jaar geleden

Reactie op Lieve S

Onze dochter heeft dit ook ineens sinds 1,5 week, terwijl ze eerst nooit wa ...
Slaapregressie wss!

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Slaapregressie wss!
Hoe gaat het bij jou. Hier hopende iedere dag dat het stopt

één jaar geleden

Hoort slecht drinken aan de borst ook bij sprong 4? Wat een gevecht steeds. Drinken loslaten drinken loslaten kreunen drinken boos worden kreunen loslaten schoppen. Het is ook geen boer dat dwars zit.

één jaar geleden

Heeft iemand tips ik trek het niet meer al 7 nachten om de 30/60/90 min

één jaar geleden

Reactie op dddi

Heel slecht echt.. 😭

één jaar geleden

Reactie op dddi

Oh nee, is het zo erg momenteel 😞 sterkte daar!

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Heel slecht echt.. 😭
Sterkte daar 😞

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Hoort slecht drinken aan de borst ook bij sprong 4? Wat een gevecht steeds. ...
Ik heb dit met het flesje, al een week of 2 en ze is nu 16 weken. Dus ik vermoed van wel.. lastig he..

één jaar geleden

Reactie op Stephanie_

Ik heb dit met het flesje, al een week of 2 en ze is nu 16 weken. Dus ik ve ...
Uuugh oké, goed om te weten. Heel erg lastig 😅 Vooral omdat hij tussendoor wel blijft jengelen van de honger. Pak m'n tepel dannnn😭 Gaat het bij jou al iets beter of gaat het al 2 weken lang zo lastig?

één jaar geleden

Onze baby zit midden in sprong 4 en slaapt echt heel veel overdag. Wel hazenslaapjes. Maar is echt max. een half uur wakker en valt daarna weer in slaap. Moet hem wel echt in slaap wiegen. Herkenbaar bij iemand?

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Uuugh oké, goed om te weten. Heel erg lastig 😅 Vooral omdat hij tussendoo ...
Het is wat een samenloop, veel slijmpjes door verkoudheid al 6 weken ofzo, dikkere melk door reflux.. we moeten erdoor zeker🙈

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Hoort slecht drinken aan de borst ook bij sprong 4? Wat een gevecht steeds. ...
Hier drinkt onze dochter ook ineens slecht aan de borst. Inderdaad 1 slok loslaten mij aankijken en weer een slok.. al met al drinkt ze ook heel kort de laatste dagen, maar wel vaker.

één jaar geleden

Reactie op Freddie

Heeft iemand tips ik trek het niet meer al 7 nachten om de 30/60/90 min
Omg hier ook. Ieder nacht wakker zonder slaap en overdag js ook drama. Dus ik weet nier waarop ik moet functioneren. Nul rust gewoon.

één jaar geleden

Reactie op Seppe88

Hier drinkt onze dochter ook ineens slecht aan de borst. Inderdaad 1 slok l ...
Precies, ineens ook erg weer stipt om de drie uur. Het voeden duurt nu ook zo ellendig lang met die dikke huilbuien tussendoor.

één jaar geleden

Dames hoe denken jullie erover om tijdens de slaapregressie af te wijken van normaal. Ik heb haar bijv nu op me liggen op een voedingskussen zodsr ik even ogej kan dicht doen. Ben zo bang met dat dragen en troosten dat het een gewenning gaat worden. En aan de ander kant is dit een “periode” they said. Dan denk ik oke dit kan toch. “Tijdelijk”

één jaar geleden

Reactie op dddi

Dames hoe denken jullie erover om tijdens de slaapregressie af te wijken va ...
Ik denk ook zo maar ik vind slaap belangerijker (voor hen dan toch!) als ze niet voldoende slapen zitten we in een cirkel van over ermoeidheid. Ik had dit van 4-8 weken en dat is de hel!!! Ik vind een baby die slaapt belangerijker dan gewentes. Ik lees ook dat je voor 6 maand je baby niets gewend maakt

één jaar geleden

Reactie op dddi

Omg hier ook. Ieder nacht wakker zonder slaap en overdag js ook drama. Dus ...
Inderdaad. Ik kan eig niet meer functioneren. Mijn ogen valleb toe. geen energie voor ze te entertainen