737 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Freddie
Idd speen drama
Onze dochter heeft dit ook ineens sinds 1,5 week, terwijl ze eerst nooit wakker werd voor haar speen. Zou dit bij sprong 4 of slaap regressie horen denken jullie? Ook drinkt ze minder dan eerst, handjes in de mond stoppen, dingen proberen te pakken, met speen spelen
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
Hoe gaat het bij jou.
Hier hopende iedere dag dat het stopt
Oh nee, is het zo erg momenteel 😞 sterkte daar!
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Hoort slecht drinken aan de borst ook bij sprong 4? Wat een gevecht steeds. ...
Ik heb dit met het flesje, al een week of 2 en ze is nu 16 weken. Dus ik vermoed van wel.. lastig he..
één jaar geleden
Reactie op Stephanie_
Ik heb dit met het flesje, al een week of 2 en ze is nu 16 weken. Dus ik ve ...
Uuugh oké, goed om te weten.
Heel erg lastig 😅 Vooral omdat hij tussendoor wel blijft jengelen van de honger. Pak m'n tepel dannnn😭
Gaat het bij jou al iets beter of gaat het al 2 weken lang zo lastig?
één jaar geleden
Onze baby zit midden in sprong 4 en slaapt echt heel veel overdag. Wel hazenslaapjes. Maar is echt max. een half uur wakker en valt daarna weer in slaap. Moet hem wel echt in slaap wiegen. Herkenbaar bij iemand?
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Uuugh oké, goed om te weten.
Heel erg lastig 😅 Vooral omdat hij tussendoo ...
Het is wat een samenloop, veel slijmpjes door verkoudheid al 6 weken ofzo, dikkere melk door reflux.. we moeten erdoor zeker🙈
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Hoort slecht drinken aan de borst ook bij sprong 4? Wat een gevecht steeds. ...
Hier drinkt onze dochter ook ineens slecht aan de borst. Inderdaad 1 slok loslaten mij aankijken en weer een slok.. al met al drinkt ze ook heel kort de laatste dagen, maar wel vaker.
één jaar geleden
Dames hoe denken jullie erover om tijdens de slaapregressie af te wijken van normaal.
Ik heb haar bijv nu op me liggen op een voedingskussen zodsr ik even ogej kan dicht doen.
Ben zo bang met dat dragen en troosten dat het een gewenning gaat worden.
En aan de ander kant is dit een “periode” they said.
Dan denk ik oke dit kan toch. “Tijdelijk”
één jaar geleden
Reactie op dddi
Dames hoe denken jullie erover om tijdens de slaapregressie af te wijken va ...
Ik denk ook zo maar ik vind slaap belangerijker (voor hen dan toch!) als ze niet voldoende slapen zitten we in een cirkel van over ermoeidheid. Ik had dit van 4-8 weken en dat is de hel!!! Ik vind een baby die slaapt belangerijker dan gewentes. Ik lees ook dat je voor 6 maand je baby niets gewend maakt